AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Tenkte å kjøpe noe bolig har egenkapital på 150k er det noen banker som kunne ha hjulpet meg å få meg lønn til bolig når jeg er læring som tømrer og har egen kapital? Vil betale til mitt bolig ikke til utleie . Er arbeidsom fyr. Anonymous poster hash: f5999...74b Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Vanskelig, men det er bare bankene som kan svare deg. Hvis du er god kunde i banken og kan vise til stabil økonomi så kan de gjøre unntak fra retningslinjene de har for å gi boliglån. Så kommer det selvfølgelig an på hvor mye du skal låne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvor i landet bor du? Jeg tipper banken er skeptisk til å gi lån til en uten sikker fast inntekt mer enn maks to år fram i tid, og 150 000 i egenkapital gir deg mulighet til å kjøpe bolig til en million. Det får du ikke stort for selv på mindre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå