Åsmund Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har søkt på forumet og download.com men alle screen record programmene jeg finner er free to TRY Det er altså en evelution...banner på den ferdige videoen. Siden det skal bli en reklame som skal gå til tv 2 er det lite passende. Finnes det noe totale gratis program av denne typen? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har aldri funnet noe gratis da Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hvis det er reklame som skal gå til TV2 så har den vel midler til å kjøpe et slikt program? Koster vel ikke mye? Hvis ikke kan du jo se om du finner noe her Ellers, så kan du alltids gå her på Google.. Endret 1. desember 2003 av Robkvi Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Windows Media Encoder tar opp fra skjermen og lagrer alt i .wmv. Hvordan du vil få alt fra det filmformatet og videre til et ekte ett, blir ditt problem. Svaret kommer kanskje seint, men lykke til. -Christoffer- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå