Gå til innhold

Enkle og raske matmåltider for hele uke

mix122

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med noe enkle og mektige til en fyr som jobber fysisk hver dag.

Tenkte på å lage mat for hele uken 5måltider trengs være kanskje 2-3middager daglig og noe kveldsmat og mellom middagene.

Student budsjett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

First Price fiskekaker til 20,- er veldig gode! En pakke inneholder 14 stk, og holder til 2 middager for meg.

Det er noe av det kjappeste jeg lager! Varmer dem på middels varme i 10 minutt i stekepannen, mens en halv pakke First Price grønnsakblanding (lapskausblanding som inneholder potet, gulrot, purre og div annet) til 12,- koker opp! Den skal bare kokes opp så er den ferdig!

så her snakker vi velsmakende middag like kjapt som Fjordland, men ferskere og mye billigere!

Totalpris for to middager med MYE mat er 32,-

Kr. 16,- pr middag!  :)

Lenke til kommentar

First Price fiskekaker til 20,- er veldig gode! En pakke inneholder 14 stk, og holder til 2 middager for meg.

Det er noe av det kjappeste jeg lager! Varmer dem på middels varme i 10 minutt i stekepannen, mens en halv pakke First Price grønnsakblanding (lapskausblanding som inneholder potet, gulrot, purre og div annet) til 12,- koker opp! Den skal bare kokes opp så er den ferdig!

så her snakker vi velsmakende middag like kjapt som Fjordland, men ferskere og mye billigere!

Du har ikke tilfeldigvis kcal og protein innhold i en middag med dette?

Lenke til kommentar

Grønnsaksblanding og lapskausblanding er to forskjellige produkter til to forskjellige priser.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...