mix122 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hei. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med noe enkle og mektige til en fyr som jobber fysisk hver dag. Tenkte på å lage mat for hele uken 5måltider trengs være kanskje 2-3middager daglig og noe kveldsmat og mellom middagene. Student budsjett Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 First Price fiskekaker til 20,- er veldig gode! En pakke inneholder 14 stk, og holder til 2 middager for meg. Det er noe av det kjappeste jeg lager! Varmer dem på middels varme i 10 minutt i stekepannen, mens en halv pakke First Price grønnsakblanding (lapskausblanding som inneholder potet, gulrot, purre og div annet) til 12,- koker opp! Den skal bare kokes opp så er den ferdig! så her snakker vi velsmakende middag like kjapt som Fjordland, men ferskere og mye billigere! Totalpris for to middager med MYE mat er 32,- Kr. 16,- pr middag! Lenke til kommentar
OPL Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 First Price fiskekaker til 20,- er veldig gode! En pakke inneholder 14 stk, og holder til 2 middager for meg. Det er noe av det kjappeste jeg lager! Varmer dem på middels varme i 10 minutt i stekepannen, mens en halv pakke First Price grønnsakblanding (lapskausblanding som inneholder potet, gulrot, purre og div annet) til 12,- koker opp! Den skal bare kokes opp så er den ferdig! så her snakker vi velsmakende middag like kjapt som Fjordland, men ferskere og mye billigere! Totalpris for to middager med MYE mat er 32,- Kr. 16,- pr middag! Du har ikke tilfeldigvis kcal og protein innhold i en middag med dette? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 First Price fiskekaker til 20,- er veldig gode! En pakke inneholder 14 stk, og holder til 2 middager for meg. Det er noe av det kjappeste jeg lager! Varmer dem på middels varme i 10 minutt i stekepannen, mens en halv pakke First Price grønnsakblanding (lapskausblanding som inneholder potet, gulrot, purre og div annet) til 12,- koker opp! Den skal bare kokes opp så er den ferdig! så her snakker vi velsmakende middag like kjapt som Fjordland, men ferskere og mye billigere! Totalpris for to middager med MYE mat er 32,- Kr. 16,- pr middag! Grønnsaksblanding og lapskausblanding er to forskjellige produkter til to forskjellige priser. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Grønnsaksblanding og lapskausblanding er to forskjellige produkter til to forskjellige priser. Det var derfor jeg skrev at jeg bruker en grønnsakblanding som heter "lapskausblanding". Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå