Arodem Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Rockstar har vist frem det etterlengtede spillet.Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Såg meget, meget greit ut ja 2 Lenke til kommentar
Smashers Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser veldig bra ut! Noen spesielle detaljer dere legger merke til? Må jo si jeg gleder meg til vi får en trailer som viser litt av handlingen, og som ikke bare viser frem det nydelige landskapet. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg så et tog i alle fall, har vel vært spekulert i at handlingen skulle legges til før jernbanen. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 så rimelig last gen ut. Lenke til kommentar
hydrosaus Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 så rimelig last gen ut. Ser ut ihht hva man kan forvente av PS4 og One. Vanskelig å forvente mer, men om det kommer til PC etterhvert så blir det nok å se rimelig fantastisk ut på linje med GTA V, eller bedre. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ingen PC-utgave ved lansering er faen meg en skam, rett og slett... Men typisk Rockstar. 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 "Annonseringen minner nemlig mye om da Rockstar først begynte å snakke om Grand Theft Auto V i 2012" Artikkelen i linken er fra 2011, samme som første trailer av GTA5 RDR2 ser utrolig bra ut. Mye bedre enn GTA5. Digger settingen. Gleder meg virkelig til å spille det. Håper bare at det blir annonsert en PC versjon som kommer ikke altfor lenge etter konsollutgivelsen. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser nydelig ut, er redd traileren er vist på pspro da :/ Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg ønsker meg dette til pc. De må porte dette til pc. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser nydelig ut, er redd traileren er vist på pspro da :/ Er PS4 versjonen som er vist i traileren. PlayStation og Rockstar har vist inngått et samarbeid med dette spillet skrives det på PlayStation bloggen. Så det kommer noe innhold tidligere osv.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) ...RDR2... Mama, I`m coming home! "Trying to keep calm!" Endret 20. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Denne traileren gir meg egentligt ingenting. Får ikkje noe som helst informasjon, cowboyer. yey sjokk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvor mange har sett traileren mer enn 3 ganger? Lengden gir mening til "Less is more". De teaser bedre enn en fristerinne i nød. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg syntes teaseren er nydelig. Verden ser utrolig bra ut, spesielt lys og skygger. Hvis dette er på en PS4 er jeg mektig imponert over det tekniske aspektet av spillet ihvertfall. Ikke at jeg er bekymret for resten uansett. Rockstar har aldri laget ett spill jeg anser som svakt. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Teaser? Først er det annonsert at det kommer ingen PC versjon, så noen dager etterpå dreper dei den litle interessen som var igjen med ein kjedelig trailer. Skal ver enig i at det ser bra ut. Endret 20. oktober 2016 av Noiz Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg syntes teaseren er nydelig. Verden ser utrolig bra ut, spesielt lys og skygger. Hvis dette er på en PS4 er jeg mektig imponert over det tekniske aspektet av spillet ihvertfall. Ikke at jeg er bekymret for resten uansett. Rockstar har aldri laget ett spill jeg anser som svakt. Ser den. Jeg pleier også å glemme at de lagde Max Payne 3. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Jeg syntes teaseren er nydelig. Verden ser utrolig bra ut, spesielt lys og skygger. Hvis dette er på en PS4 er jeg mektig imponert over det tekniske aspektet av spillet ihvertfall. Ikke at jeg er bekymret for resten uansett. Rockstar har aldri laget ett spill jeg anser som svakt. Couldnt agree more. The devil is in the details (ment på flere måter) og der er Rockstar en mester. Endret 20. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 så rimelig last gen ut. Ser ut ihht hva man kan forvente av PS4 og One. Vanskelig å forvente mer, men om det kommer til PC etterhvert så blir det nok å se rimelig fantastisk ut på linje med GTA V, eller bedre. Syns personlig spillet så mye bedre ut enn GTA5. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå