steinjarle Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Dette er månedens beste mobilabonnementer - oktober Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Fint at dere tar med overforbruk i sammenlikningene. Kan dere ta med spesialnummer også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Er veldig fornøyd med løsningen Hello har på overforbruk. Jeg er selv kunde av Hello, og med en slik løsning føler jeg meg trygg på at det ikke detter en kjemperegning i postkassa på et lite overforbruk. Den eneste løsningen jeg ser på som bedre er ICE sin løsning, der hvor hastigheten blir strupet, og hvor du får tilbud om en ekstra datapakke. Da har du ihvertfall et valg, noe man ikke vil ha om man går over datagrensen på Hello. Hello burde forøvrig øke datahastigheten på sitt 10GB og 20GB abonnement til 20 Mbit/s. Da ville de slått alle konkurrentene også på kategorien "Mye data". Ellers må jeg si at jeg er glad for at tek nå gjør mer utdypende tester på mobilabonnementer, hvor de ser på mer enn bare pris og data slik som tidligere. Godt arbeid! Endret 20. oktober 2016 av Kron Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Kjøp 1gb hos ice og et mobiltbredbånd abb dersom man har dual sim. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det fortsatt kun Telenor som tilbyr ekte fri roaming i EU? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det fortsatt kun Telenor som tilbyr ekte fri roaming i EU? Pluss Telia. Telenor tilbyr fri trafikk til alle EU-land ved roaming, Telia tilbyr bare trafikk til Norge og det landet du befinner deg i. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Pluss Telia. Telenor tilbyr fri trafikk til alle EU-land ved roaming, Telia tilbyr bare trafikk til Norge og det landet du befinner deg i.Ja, akkurat som sist. Kun Telenor som blir aktuelt da mest sannsynlig. Chilli tilbyr det samme som Telia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Mot pristillegg. Som Komplett. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Spesialnummer og utenlandsreiser (å ringe hjem fra Vietnam er dyrt) er interessant å ta med. Lenke til kommentar
Svært Undrende Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Har ICE abo og finner at det til stadighet er problemer med MMS-sending og BankID-trafikk. Jeg bor midt i Oslo og dekningen er upåklagelig. Byttet til ICE fra Phonero for et par måneder siden og angrer allerede.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg