henrikrox Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 edit. tipper like sterk som ps4 eller sterkere, basert på att skyrim hd blir kjørt på minimum full hd 60fps, batteritid gjenstår å se. Du tar grundig feil min venn. Litt vanskelig å ta deg seriøst også når du skriver 30 fps, så 60 fps. Jeg tror du også misforstår grafikk kvalitet og FPS. En PS3 kan sikkert kjøre skyrim i 60 fps, men da med lavere kvalitet på teksturer, AA og lignende. Hvis du vet også litt om SoC arkitektur så vet du at dette er en eller annen Tegra versjon, sikkert mye lik den som allerede sitter i Nvidia Shield TV. Altså ingen kruttønne. En PS4 drar vel ca 100W fra veggen også, i mange tilfeller mer. Med de fysiske begrensningene som Switch har, der mye av plass brukes til batterier, så sier det seg selv at den ikke vil være like kraftig. Men for all del, folk kan tro hva de vil, men hvis du tror du får uncharted grafikk på den, blir du ekstremt skuffet. 1 Lenke til kommentar
Iki94 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvorfor, hvorfor.... Hvorfor er stick'ene feil?... Nintendo wii pro controlleren var perfekt... 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hva mener du? At de er asynkrone? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 For min del så blir ikke Switch akkurat kjøpt for grafikk og ytelse da det helt klart ikke er og har vel aldri vært fokuset til Nintendo. Men jeg håper jo at maskinen vil være aktuell for tredjepart utviklere i kontrast til WiiU. Løsningene som Switch har er veldig spennende og er hvordan jeg til en viss grad ville tro at konsoller vil utvikle seg med en base stasjon/portabel løsning som dette. 1 Lenke til kommentar
allerederegistrert Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 edit. tipper like sterk som ps4 eller sterkere, basert på att skyrim hd blir kjørt på minimum full hd 60fps, batteritid gjenstår å se. Du tar grundig feil min venn. Litt vanskelig å ta deg seriøst også når du skriver 30 fps, så 60 fps. Jeg tror du også misforstår grafikk kvalitet og FPS. En PS3 kan sikkert kjøre skyrim i 60 fps, men da med lavere kvalitet på teksturer, AA og lignende. Hvis du vet også litt om SoC arkitektur så vet du at dette er en eller annen Tegra versjon, sikkert mye lik den som allerede sitter i Nvidia Shield TV. Altså ingen kruttønne. En PS4 drar vel ca 100W fra veggen også, i mange tilfeller mer. Med de fysiske begrensningene som Switch har, der mye av plass brukes til batterier, så sier det seg selv at den ikke vil være like kraftig. Men for all del, folk kan tro hva de vil, men hvis du tror du får uncharted grafikk på den, blir du ekstremt skuffet. du sier noe, men ikke umulig å oppdrive om det er en CPU GPU eller APU i dokkingen, nintendo har en patent på det. men gjenstår å se hva som skjer, lite sansynlig full hd 60fps ute på tur, men i/sammen med dokkingen der imot var flott bilde og flyt i tven i traileren. lov og håpe 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Switch Master Race 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Stygg. Men så lenge jeg får spilt Zelda og Mario er det greit! Håper den håndkontrolleren er behagelig, for jeg kommer nok ikke til å spille noe annet sted enn på tv-en. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Gikk glipp av SNES siden jeg kjøpte meg en Amiga 500, men ellers har jeg hatt alle Nintendo-konsollene.. Blir ikke noe unntak dette! 2 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 On en klager over grafikk så har en jo ingen grunn til å kjøpe konsoll i det hele tatt. Sony og Microsoft lager jo bare en smådårlig PC med sine konsoller, Nintendo prøver ihvertfall å være litt kreative. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Siden nVidia er med på laget, kanskje den støtter Gamestream. Endret 20. oktober 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 On en klager over grafikk så har en jo ingen grunn til å kjøpe konsoll i det hele tatt. Sony og Microsoft lager jo bare en smådårlig PC med sine konsoller, Nintendo prøver ihvertfall å være litt kreative. Det er jo ikke riktig, grafikk er en skala, og en faktor som veies opp mot mye annet, det går fint ann å mene ett produkt har for dårlig grafikk, selv om man eier noe som ikke har den best tenkelige grafikken oppnåelig selv. AtW 5 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skal ha! High End PC + Nintendo Konsoll = Perfekt Kombo! 6 Lenke til kommentar
Iki94 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hva mener du? At de er asynkrone? Asynkrone kontroll stikker gir kun mening om knappene er viktigere enn stikken på ene siden. (ikke skytespill eller noe du må sikte i.) Og det er enda rarere når halve kontrolleren skal kunne brukes i en hånd. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg vil tippe på rundt Wii U ytelse eller noe over, men dette blir da noe man kan ta med seg å spille håndholdt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skal ha! High End PC + Nintendo Konsoll = Perfekt Kombo! + en PS4 for eksklusive spill. Syntes nå jeg. Finnes et par spill serier på PS4 som er verdt konsollen alene. Uncharted, last of us, god of war osv. Dog liker jeg at MS nå tilbyr alle sine spill på PC. Skal du spille Read Dead 2 må du fort også ha en konsoll Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Som andre sier, så er den portable delen ganske bortkastet for meg også. Synes det er ganske teit av Nintendo å straffe alle som ikke bruker den portabelt med dårlig HW, som igjen garantert vil gå ut over tredjepart støtte. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den portable delen er fin å ha med seg på dass, men blir litt i største laget å ta med seg ut. 3 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Spent på prisen. Med tanke på en 3ds xl er forholdvis dyr allerede (2000 kr), kan den fort koste litt. Lurer på om den støtter 3ds spill forøvrig, siden den bruker cartridges. Håper den har stor lagring så det går ann å laste ned spill. Vil helst ikke gå rundt med 10 cartridges.Nintendo har overlevd gang på gang med first party, og tror det blir slik denne gangen og. Ble lovet masse third party med Wii U og, med batman og diverse, men det gikk jo som det gikk. Det er vanskelig å skalere ned Red Dead 2 fks når maskinvaren mangler så mye kraft, samtidig er det vel ikke verdt tiden det tar, iforhold til hvor mye $ man får igjen for det. Hjelper vel heller ikke at de brukre en ARM prossesor, når det kommer til å portere andre spill.Jeg kan dog ta helt feil, blir uansett spennende å se. Endret 20. oktober 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Eg brukar ofte å kritisere Nintendo, men her vart eg positivt overraska, for dette såg faktisk ganske interessant ut. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Veldig positiv til at jeg nå endelig kan spille ett nytt Zelda spill uten fjasekontrollere. Portabelt er irellevant for min del. Ellers er jeg spent på prisen her ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå