Arodem Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Nintendo avduket konsollen tidligere kjent som NX i ny trailer.Her er Nintendo Switch Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Wow! Overraskende bra konsept fra Nintendo. Nå må man ta forbehold om at det fungere så bra som det vises i traileren (noe man ikke kan stole helt på alltid), men dette virker som et bra konsept! Jeg som har byttet fra konsoll til PC kunne vurdert en slik på siden, til lettere spill (Mario, Zelda, Smash Bros osv). Enkelt og morro. Var egentlig skeptisk til hva Nintendo skulle levere, men dette virker kult slik de viser det! 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Stygg som juling. Men liker konseptet! 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg liker idéen! Så spørs det som nevnt om det fungerer like bra som i traileren. 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Artig konsept men kan ikke se helt at den kommer til gjøre det bra, tror ikke folk flest ønsker å drasse med seg rundt et nettbrett hele tiden. Hadde vært artig hvis man kunne spilt 3ds spill på den men tviler på det skjer Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Dette syns jeg ser ganske bra ut. Liker at det virker å være mer tradisjonelle kontrollere som er i fokus denne gangen. Det skal bli spennende å se hva utviklere klarer å klemme ut av denne, og hva slags hardware som gjemmer seg under panseret. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Da er det bare å håpe på bra Nintendo spill. Tredjeparts støtte vil nok begrense seg med maskinvaren som er i denne i tiden fremover. Skyrim ble vist? Men det er jo et gammelt spill som vil klare å kjøre i nativ 4K på PS4Pro. Mens Switch vil nok holde seg rundt 1080p eller lavere. Bare for å sette ting i litt perspektiv. Men skal bli spennende å se hardware som er i den. Kan jo hende det er Nvidia sin nye brikke og da er det plutselig litt mer krutt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det slik å forstå da at den "boksen" man har hjemme kun er en docking-stasjon, og at all kraften ligger i "nettbrettet"? 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Akkurat det eg skulle ønske meg frå Nintendo. Eg håpte på ein kombinert stasjonær og bærbar konsoll. Det betyr at alle spela kan brukast stasjonær eller bærbart 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det slik å forstå da at den "boksen" man har hjemme kun er en docking-stasjon, og at all kraften ligger i "nettbrettet"? Slik jeg forsto det, og det er eneste måten dette kan fungere som vist. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Overraskende, egentlig. Denne vil jo konkurrere med Nintendos egne håndholdte som 3DS. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er det slik å forstå da at den "boksen" man har hjemme kun er en docking-stasjon, og at all kraften ligger i "nettbrettet"? Regner med det, det er teknisk mulig med et eksternt grafikk kort, hovedproblemet er er at det blir vanskeligere og utvikle for samt at pris og kompleksitet går opp.Ikke et problem for pc der alt går via directx uansett men det vil gjøre det veldig vanskelig om du ønsker å jobbe rett mot hardware og presse denne maksimalt slik det er vanlig på konsoller. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Overraskende, egentlig. Denne vil jo konkurrere med Nintendos egne håndholdte som 3DS. Jeg mistenker at 3ds var nintendos siste rene håndholdte konsoll, og at denne tar over for begge. 1 Lenke til kommentar
S_Demolitionderbyheim Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Dette er kult, men jeg har en Wii U, og må se nye spillideer fra Nintendo, mer enn bare Mario ++tallrekken før den er avleggs. Samt en nyere 3ds. Da er ikke dette noe jeg står i kø for. Men late adapter kan jeg mulig bli. 1 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Ser veldig bra ut, men jeg liker ikke at det er så mye ubrukt plass rundt skjermen. Også håper jeg de bruker en ny tegra og ikke den gamle. Endret 20. oktober 2016 av Mad Esc Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Ser overraskende bra ut til å være Nintendo (har aldri vært noen fan av maskinvaren til Nintendo, både Pro kontroller, Wii:U GamePad osv er ikke så mye å skryte av..) men jeg blir skeptisk til maskinvarekraften her. Vil den i det hele tatt være noe særlig kraftigere enn Wii:U? For meg som kun kommer til å bruke den stasjonært hjemme så er det litt bittert å punge ut for ny konsoll, som tydeligvis ikke vil være kompatibel med eksisterende tilbehør osv osv.. Om konsollen i seg selv egentlig ikke byr på noe særlig ekstra i form av forbedret maskinvare. Den "Switchhåndkontrolleren", altså "ikke-Pro" så temmelig horribel ut. Skal den virkelig brukes med den klossen i midten? Ser ikke ergonomisk ut for fem, flate, øre. Pro-kontrolleren så ikke så ille ut, og i "nettbrettmodus" så den også veldig bra ut selv om jeg aldri kommer til å bruke den i den modusen... EDIT: Kan virke som "motion controller" er borte? Det er jeg i så fall kjempepositiv til. Betyr jo at styring i spill blir sentrert rundt vanlig håndkontroller igjen. Wii:U var jo veldig merkelig her med sin kombinasjon av motion controller og vanlig håndkontroller og det ene spillet, og det ene minigamet brukte motion controls, mens det andre ikke gjort det så du måtte flippe wii moten sidelengs.. Endret 20. oktober 2016 av RamGuy Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Overraskende, egentlig. Denne vil jo konkurrere med Nintendos egne håndholdte som 3DS.Den er ment å ta over for både 3DS og Wii U. De vil lage minimalt med spill til 3DS og Wii U og fases ut etter at Switch er lansert. 1 Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Æsj... stygg :-L Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser overraskende bra ut til å være Nintendo (har aldri vært noen fan av maskinvaren til Nintendo, både Pro kontroller, Wii:U GamePad osv er ikke så mye å skryte av..) men jeg blir skeptisk til maskinvarekraften her. Vil den i det hele tatt være noe særlig kraftigere enn Wii:U? For meg som kun kommer til å bruke den stasjonært hjemme så er det litt bittert å punge ut for ny konsoll, som tydeligvis ikke vil være kompatibel med eksisterende tilbehør osv osv.. Om konsollen i seg selv egentlig ikke byr på noe særlig ekstra i form av forbedret maskinvare. Den "Switchhåndkontrolleren", altså "ikke-Pro" så temmelig horribel ut. Skal den virkelig brukes med den klossen i midten? Ser ikke ergonomisk ut for fem, flate, øre. Pro-kontrolleren så ikke så ille ut, og i "nettbrettmodus" så den også veldig bra ut selv om jeg aldri kommer til å bruke den i den modusen... EDIT: Kan virke som "motion controller" er borte? Det er jeg i så fall kjempepositiv til. Betyr jo at styring i spill blir sentrert rundt vanlig håndkontroller igjen. Wii:U var jo veldig merkelig her med sin kombinasjon av motion controller og vanlig håndkontroller og det ene spillet, og det ene minigamet brukte motion controls, mens det andre ikke gjort det så du måtte flippe wii moten sidelengs.. enig i at kontrolleren så ikke så behagelig ut, du kan også spille med dem løse, så de på flyet men det virker enda mer knotete. Du kan også spille med kun en kontroller og ha noen andre bruke den andre, Dette krever at spillet er designet for det og støtter to spillere på en gang på samme skjerm, Du har også en temmelig standard kontroller. Slik jeg ser det kunne de like godt hatt kontrollene fast på brettet. ville gitt mer plass til hardware, du kan like godt ta med en vanlig kontroller som det mellom stykket Hardware, det er et nettbrett ikke en boks, så ytelse vil være deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå