Gå til innhold

Aopen a600a kabinett

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer ett A600A, men lurer på noen småting.

Er det så mye lettere enn f.eks 600B?

En annen ting, jeg har mange disker... 4 stk. Ser det er plass til de, men jeg skulle helst hatt de i en form for gummioppheng. Akkurat nå er diskene mine hengt opp i vulkteip (genialt billig novibes fra Clas Ohlson), men det blir det kanskje ikke plass til uten heftig modding? Er hd-festene veldig direkte festet til kabinettet sånn at vibrasjonser fra diskene høres godt i kabinettet?

To av diskene mine er WD, så de bråker nok endel (ikke det at de kan høres i en hq08, da psu'et bråker som fu..)

Tenkte jeg skulle slippe masse modding når jeg først kjøper kabinett. Hørte at kabvifta på a600a også bråker, dvs byttes umiddelbart... Sitter med et HQ08 nå, og det må forhåpentiligvis være et av de minst praktiske kabinettene som finnes (også så stort...)

Hvordan fungerer forresten Compucase sine gummiopphengte diskfester? Er det merkbar forbedring?

Det jeg er ute etter, er altså det mest praktiske og stillegående miditoweret til under 2000,- inkl. psu. Med praktisk tenkter jeg mest på brukervennlig, lett og helst ikke for stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye A og B versjonene veier finner du ut i spesifikasons sodene til AOpen,

http://www.aopen.nl/products/Housing/A600series.htm

http://www.aopen.nl/products/Housing/H600series.htm

Jeg har H600A og H600B. Begge er jeg veldig godt fornøyd med. Det du bør påse er at du får med Fortron PSU med 350W.

Husk at jo tyngere skaper er, stillere er det. Disse aluminium skapene kan skape litt støy.

Lenke til kommentar

Har lest begge testene... Men jeg tenkte noen som hadde disse kabinettene kunne gi meg noen hint.

F.eks at alu kan gi mer støy, det var jeg ikke klar over. Er det merkbart mer støy på a600a?

Angående lian li, så er det litt for dyrt. Kunne godt tenkt meg det ferdig lyddempa kabinettet deres, men det koster 2k - uten PSU...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...