OhEasy Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Premier League 22/10-16 kl. 16.00 på Emirates Stadium Dommer: Mike Dean TV2 Sport Premium Endret 22. oktober 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Nå som jeg endelig har solgt gampræva Negredo etter å skaffet meg null og fucknot så kanskje kaaanskheeee presterer poengmessig,men tviler. Arsenal vinner lett. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Bør bli en grei hjemmeseier i denne. Wenger velger kanskje å la noe få hvile, men i det sporet Arsenal er om dagen er det vanskelig å se det bli annet enn seier her. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det er et tidsspørsmål før vi går i smell, men denne bør vi ta Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det er et tidsspørsmål før vi går i smell, men denne bør vi ta Jepp, mot spurs Så akkurat at Mike Dean, Tottenhamsupporteren, dømmer denne. Vi har ræva statistikk når han dømmer: http://metro.co.uk/2015/10/01/professor-works-out-arsenal-are-statistically-more-likely-to-lose-games-refereed-by-mike-dean-5416365/ Derfor setter jeg mitt tips til U. 2-2. Borough får en tvilsom straffe i det 88 minutt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 Førstepost oppdatert med lagoppstillinger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Redd for Traore, Ramirez og Negredo. Vi stiller også med en midtbane blottet for kreativitet. Mange faktorer mot Arsenal i dag. Spent på å se hvordan de takler det. Blir en veldig spennende match! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Uenig på alle punkter. Negredo og Ramirez har ikke skapt noe som skal være fryktinngytende og dette er overhodet ingen spennende kamp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Uenig på alle punkter. Negredo og Ramirez har ikke skapt noe som skal være fryktinngytende og dette er overhodet ingen spennende kamp. 3. kampen på 6 dager, en dommer som Arsenal har elendig statistikk mot, en midtbane uten kreativitet, et forsvar som sliter mot fart og et lag som ikke har tatt motstandere som er teoretisk dårligere på alvor. På den positivt siden er laget i grei form fremover, spesielt Walcott og Alexis. Ozil har vært veldig av og på. Han så helt skutt ut på onsdag. Vi får se hvilken utgave av ham som kommer. Vi får se. Jeg tror det blir en langt jevnere kamp enn de fleste tror. Om Arsenal skulle vinne så blir det ikke med mer enn 1 mål. Endret 22. oktober 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Har nok en runde med Theo som kaptein på Fantasy, så han får bare levere... Grattis med dagen Arsene Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Uvanlig feil av Kos. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Zzzz. Spillerne ser ikke ut til å vite hva de skal gjøre mot lag som parkerer. Høye innlegg mot Alexis er dødfødt. Nesten for Middlesbrough! Arsenal sliter defensivt! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Burde ledet nå Boro! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Burde ledet nå Boro! Det burde de. Nok engang undervurderer Arsenal sin motstander. Klart best her Boro! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Eneste som skjedde var at Arsenal stod høyt, og fikk en meget godt gjennomført kontring i mot. Ingen undervurdering av motstander her som jeg har sett. Får se utover i matchen hva som skjer, kan endre seg! Endret 22. oktober 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kunne fint ledet arsenal også...tatt på et par kontringer, slikt skjer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Litt mer med nå, Boro. Traoré har vært god! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Utrolig at Boro ikke leder med mange mål her! Arsenal er rystet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå