Hotel Papa Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Kan ikkje tenke meg at bacon passer særlig godt til smakfull fisk slik som laks og ørret. Bacon er bra til til smaklaus kvit fisk, men til f.eks. stekt laks så trur eg ikkje bacon passar særlig godt. Bacon passer veldig bra til rød fisk! Laks med ertestuing og små baconterninger strødd over, yummi! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Bacon er helt sykt digg med grøt. Stek den sprø og dryss små biter over grøten. Gjør forsåvidt samme greia med blomkål suppe! Det var faktisk ikke så verst ille. Best om det går sammen med sukkeret på toppen og ikke røres inn i grøten forsåvidt. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Usikker på om den passer til Møsbrømlefse, og Rømmegrøt med bacon høres ikke bedre ut enn Rømmegrøt uten bacon Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Bacon passer til all grøt, også rømmegrøt, men som nevnt tidligere bruker du det som krydder på toppen og rører det ikke inn i grøten. Møsbrømlefse har jeg ikke smakt, men hvis den er søt som beskrevet vil den passe fint med bacon da salt og søtt er en god kombinasjon. Lenke til kommentar
process Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Rå østers? Har ikke forsøkt, men de er nok helt klart best hver for seg. Riktignok en forrett, men likeså en middagsrett. Endret 14. desember 2016 av process Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Rå østers? Har ikke forsøkt, men de er nok helt klart best hver for seg. Riktignok en forrett, men likeså en middagsrett. I deler av frankrike er det veldig vanlig å servere pølse sammen med rå østers. Pølse og bacon er såpass nært i slekt at jeg tror det vil funke. Noe sprøtt og ikke veldig saltet pancetta feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå