Anderspr0 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hei Satt her med noen i klassen og kom en medelev påsto at det ikke fantes en middagsrett der bacon IKKE passet til. Har ikke klart å legge tanken ifra meg, og kommer ikke på noe HELP Endret 20. oktober 2016 av Anderspr0 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Blir litt rart i grøt, kanskje? 4 Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hjemme hos oss lager vi en del vegetarmiddager. Bacon passer dårlig inn der.. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg the_last_nick_left Skrevet 20. oktober 2016 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2016 Hjemme hos oss lager vi en del vegetarmiddager. Bacon passer dårlig inn der.. Tvert imot. De aller fleste vegetarmiddager blir vesentlig bedre med noen biter bacon. Mindre vegetariske, ja, men bedre. 31 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er helt enig med vennen din, det finnes ingen middagsretter der bacon ikke passer. Bacon er tilogmed greit å spise når man har sex. Det finnes ingen situasjon eller matrett der bacon ikke passer å spise. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Sushi, Spekemat, Pinnekjøtt Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hjemme hos oss lager vi en del vegetarmiddager. Bacon passer dårlig inn der.. Tvert imot. De aller fleste vegetarmiddager blir vesentlig bedre med noen biter bacon. Mindre vegetariske, ja, men bedre. ok Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Blir litt rart i grøt, kanskje? Kan tenke meg at små, sprøstekte baconbiter karamellisert med litt honning eller lønnesirup hadde passet ålreit på grøt. 4 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Kan ikkje tenke meg at bacon passer særlig godt til smakfull fisk slik som laks og ørret. Bacon er bra til til smaklaus kvit fisk, men til f.eks. stekt laks så trur eg ikkje bacon passar særlig godt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Bacon passer in til alt som er nevnt i USA har de jo baconis så det finnes ikke grenser for hva bacon kan brukes til Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Bacon passer in til alt som er nevnt i USA har de jo baconis så det finnes ikke grenser for hva bacon kan brukes til Der finnes det tannkrem med baconsmak også. Og deodorant og parfyme med baconlukt Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Bacon passer i alt? haha nå har jeg hørt den! Passer ikke inn i sjokoladekake f.eks. mener nå jeg Og ikke i appelsinjuice heller hehe. Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Bacon passer i alt? haha nå har jeg hørt den! Passer ikke inn i sjokoladekake f.eks. mener nå jeg Og ikke i appelsinjuice heller hehe. Først og fremst er ikke sjokoladekake en middagsrett, og appelsinjus er drikke. For det andre: I beg to differ... http://beyondfrosting.com/2015/01/14/bourbon-maple-bacon-chocolate-cake/ 1 Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Bacon passer i alt? haha nå har jeg hørt den! Passer ikke inn i sjokoladekake f.eks. mener nå jeg Og ikke i appelsinjuice heller hehe. Først og fremst er ikke sjokoladekake en middagsrett, og appelsinjus er drikke. For det andre: I beg to differ... http://beyondfrosting.com/2015/01/14/bourbon-maple-bacon-chocolate-cake/ Jada jada, du har vel rett. Gi meg litt tid så skal jeg finne på noe annet hvor det ikke passer i, for jeg mener helt bestemt at det ikke passer i alle middagsretter heller Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Har nå vært i denne tankemodusen i ett par uker, bacon passer til alle MIDDAGSretter. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Veganpølser Østers Blåskjell Høytblodtrykk Endret 10. november 2016 av PerAndre123 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Tomatsuppe med bacon ...? Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hei Satt her med noen i klassen og kom en medelev påsto at det ikke fantes en middagsrett der bacon IKKE passet til. Har ikke klart å legge tanken ifra meg, og kommer ikke på noe HELP Spør en muslim, han kommer sikkert på opptil flere retter. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Veganpølser Østers Blåskjell Høytblodtrykk Veganpølser passer jo bacon til, er jo snakk om SMAK, ikke holdninger. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Hei Satt her med noen i klassen og kom en medelev påsto at det ikke fantes en middagsrett der bacon IKKE passet til. Har ikke klart å legge tanken ifra meg, og kommer ikke på noe HELP Spør en muslim, han kommer sikkert på opptil flere retter. Fortsatt snakk om smaksbilde, ikke holdninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå