ltdata Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Min kindle leser ikke pdf så. Kan noen anbefale et nettbrett som er bra til å lese pdf? Gjerne med stor skjerm. Helst ikke for dyr. Takk Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er du sikker på at Kindle'en din ikke leser pdf? Min gjør det, det er bare litt tungvindt å få dem inn, du må maile dem til Kindle-adressen din. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Lenovo har gode store pads med høy oppløsning til en grei pris. Lenovo TAB 2 A10-70 f.eks. Edit: Det skal gå å sende PDF til Kindle, men det fungerte ikke når jeg selv testet det en gang. På Android åpner jeg dem bare i kindle direkte. Endret 20. oktober 2016 av vidor Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Jo pdf kan åpnes i kindle men det er ikke bra å lese. Veldig liten skrift og tungvint navigering. I forhold til mobi format. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 PDF blir behandlet som et bilde og mobi er fri tekstflyt ala HTML, så der ligger forskjellen. Har selv lett etter en leser som behander PDF på en mer lettlest og navigeringsvennlig måte. Er jo mulig å ekstraktere teksten fra PDF og lage friflyt av det. Kan jo evt bruke OCR. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Skal du kun lese tekst, eller skal du også lese PDF med bilder osv? Skal du jobbe med pdf-filer, annotere og redigere dem, eller skal du kun lese? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå