AfterGlow Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Apple har bekreftet at de skal avholde stort arrangement om få dager.Snart skal Apple vise frem en ny MacBook Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Spennende! Håper de inkluderer SD kortleser, selvom de fleste nye kameraer er trådløse. Kommer til å savne ladern da... Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Nå uten skjerm! gpu'n prosjekterer direkte til synsnerven PogChamp ?! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg gleder meg enormt! 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Dette blir spennende! Fysen på å bytte ut min snart 3 år gamle MacBook Air til noe kraftigere så kanskje dette blir julegaven til meg selv i år. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Nye Mac'er og nye Surface Books. Blir en spennede uke for oss som er på utkikk etter en ny laptop Holdt på å kjøpe en 12" Macbook, men har lyst til å se dette først 1 Lenke til kommentar
M_ulsten Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Håper de beholder magsafe laderen! Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Er nysgjerrig på de Oled-tastene. -Ja, er enig i at det kan se pent ut, men har tidligere prøvd å taste direkte på ei bordplate. -Kan love deg at det er ubehagelig i lengden. Med taster som 'svikter', får man i allefall en støtdempende effekt. -om man taster rett på bordplata, kan jeg garantere for ubehag. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ser for meg et brukermønster som kan benyttes mer til info og åpning av apper. Tror det kan bli veldig stilig, men Lenovo har prøvd før, så er spent på hva Apple får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå