akelbo Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Samlepakke med tre Amnesia-spill lanseres i november.Råskumle Amnesia: The Dark Descent kommer til PlayStation 4 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Prøvde det første spillet. Det ble faktisk for hardt for hjertet å gjennomføre. Spess med headset og mørkt rom. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Spilte dette en times tid, så ikke ett eneste monster, turte ikke lenger Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Aldri helt forstått meg på de som synes disse spillene er så skumle. Spilte det første, ga meg ikke så mye, verken av skrekk eller noe annet. Selv syntes jeg Alien Isolation var ett langt mer nervepirrende spill. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ikke VR? Kunne jo vært en fin samlepakke med PS VR, dette spillet og en pakke voksenbleier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå