Gå til innhold

Asus ac88u og Ac3200 hvorfor er de så billig på komplett?


LMH1

Anbefalte innlegg

Bør man kjøpe nå eller vente hvis man vil ha lavest pris?

 

Asus ac88u 2.790,-

ASUS RT-AC3200 1790,-

 

Har vanskeligheter å tro disse kan bli billigere.

Men det kan komme nye routere med bedre cpu 4 kjerne eller 2.4 Ghz cpu for VPN server og wireless AD og 2.5 gigabit ethernet. Men vil anta basert på dagens priser det vil koste 6000 kr eller mere.

 

Så har noen mening om man bør kjøpe nå eller bør man vente på neste modell?

Da jeg ikke finner ut om asus har planer å tilby noe ennå bedre som er verdt å vente på.

Man får med mafia 3 så ikke så dårlig tilbud egentlig.

 

Men blackfriday er ennå ikke kommet så vet ikke så langt er dette så billig som mulig.

Så tror komplett taper å selge denne ennå billigere? Hvis det ikke er asus som selger den billigere. Antakelig til innkjøpspris.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer nok ikke bedre tilbud med det første nei. Det er sjelden tilbud som er oppi 40%+ og de produktene det er 40%+ på er sjelden vits å kjøpe for en som vil ha PC-greier. Husk at dette er et jubileumstilbud fordi Komplett er 20 år, ikke akkurat dagligdags.

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det, men det er ikke sant :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å slå til på de beste tilbudene men er ikke så lett da jeg vet før ac3200 har kostet 2000 kr mens 3500 kr for asus ac88u.

Jeg vet expert ikke hadde klart å gitt samme tilbud.

 

Så er ganske sikker hvis de går mere ned på pris vil enten asus\komplett tape på det.

 

Hadde vært gøy om slike routere hadde hatt mobilt brebånd eller litt ekstra.

Da slik det er i dag finnes ikke usb adapter med 4g++.

 

Og det er vanskelig å vurdere om black friday\nyttårsalg vil gi ennå lavere priser.

Hvis ikke komplett prioriter 20 års dag.

 

https://www.komplett.no/kampanje/2961/altibox

Dette overrasker meg at altibox kunder får dårlig avtale en andre kunder?

 

Ellers var de kun AOC 28" 4K LED U2879VF som kanskje kan være noe for film.

Antar den skjermen ikke er noe for spilling hadde håpet 120 hz skjerm hadde vært i samme prisklasse.Irriterende en har VGA\DVI som burde droppes.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Vet noen på:

http://www.asus-promotion.eu/mafia3/

 

Hvis det ikke følger med frysisk produktet, er det slik åpenkjøp forsvinner selv om man tar koden i bruk?

Da dette uansett har begrenset med tid.

Teknisk sett er det mulig med åpenkjøp reglene men trekker fra prisen på det.

 

For jeg har snakket en del med pickuppoint folkene de er enige komplett gjør det vanskelig med å gi garantier på priser og kundeservice. Hadde det vært opp til dem hadde kundene fått velget mere selv. Men det er komplett sin feil de ikke sier de muligens vil tilby dette billigere i fremtiden. Og man kan alltid diskutere om koder som sendes uten i pakken kan regnes for å være del av salget eller bonus man får som har kjøpt et produkt til et viss tid.

 

Når man kjøper til returnert på åpenkjøp kan man ikke alltid regne å få med spilkoder eller manual slik er det ofte.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...