espen999 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Heisann. Da jeg stod opp i morest og slå på pc'en var det noe galt med den. Alt går helt vanlig helt til den faktisk er kommet til Skrivebord, da vises ingen av ikonene mine, bare bakgrunnen. eneste måten jeg får åpnet programmer på er å kjøre de i den start tingen. Nå er jeg ikke sikker på om det er noe med hovedkort eller prosessor, men hvem vet? Håper noen av dere gjør det. Takker for alle svar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Og om du starter opp enda en gang er det akkurat det samme? Uten at jeg skal påstå noe som helst, var det en her på jobben som hadde et virus som gjorde akkurat dette, men det er vel heller lite sannsynlig at det er det som er problemet. Men en kan da aldri vite... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 kjører du classic eller start meny? properties på verktøylinja. Sikkert ikkje det som er gale men i classic view kommer snarveiene fram på skjermen. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 I win2k og winxp kan du skjule skrivebordsikonene sikker på at du ikke har gjort d? Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Har hatt dette problemet med Icon-applikasjonen Microangelo, når trail-periode går ut vil skrivebordet kunne forsvinne (avinnstaller isåfall Microangelo så ordner det seg...) Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Det eneste man kan gjøre er å røre på muse-pekeren, går ikke an å høyreklikke for å så få vist fram ikonenene, og ja, jeg har restartet mange ganger. Kan hende det er et virus ja, hva må jeg gjøre da? Formatere? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det eneste man kan gjøre er å røre på muse-pekeren, går ikke an å høyreklikke for å så få vist fram ikonenene, og ja, jeg har restartet mange ganger.Kan hende det er et virus ja, hva må jeg gjøre da? Formatere? Du kan jo ihvertfall sjekke om det er viirii; http://security.symantec.com/default.asp?p...id=ie&venid=sym Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hmm, hadde ikke noe virus.. hva kan dette være da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hmm, hadde ikke noe virus.. hva kan dette være da? Kanskje det er Windows egen lille måte å fortelle deg at det er tid for re-install.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg tror du har slettet et program som ligger planlagt i oppstarten, så staller bare oppstarten... Selv fikk jeg inn reklameprogrammet winpup (MYYYE VERRE ENN GATOR) og måtte jo seff få det bort. Det jeg glemte var å ta bort registryen... Så installerte jeg easycleaner og så gikk det fint å ta det bort fra oppstarten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå