akelbo Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den første traileren for konsollen slippes i ettermiddag.Nintendo skal endelig avsløre NX i dag Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 At NX skal avslørast i dag har gått meg hus forbi, blir spennande å sjå i alle fall! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Håper virkelig denne saken blir bra. Kanskje jeg kjøper meg første konsollen på mer enn noen få år Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 At NX skal avslørast i dag har gått meg hus forbi, blir spennande å sjå i alle fall! De avslørte i går at det skulle vises fram i dag, så det var ikke akkurat noe "alle" visste om. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Om den er like svak som Wii U, no buy Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvor mye maskinkraft maskinen har er irrelevant for meg. Så lenge den takler det jeg har behov for så kunne jeg ikke gitt mer f i det. PS4 og XBone er ikke akkurat kraftkarer de heller Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 NX kommer vel til å være langt bak PS4 og XBone. Ihvertfall i rein håndholdt modus. Det er jo rykter om en basestasjon som kanskje skal gi den mer futt, men jeg er meget skeptisk til hele greien. Tror det blir kraft på linje med de heftigste mobiltelefonene og tv-boksene. Langt bak this-gen-konsoll og langt langt langt bak feks ps4 pro. Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Er vel nesten en vinn eller forsvinn situasjon for nintendo dette her som konsollfabrikant. Tviler på de tåler 2 bomskudd på rad. Jeg har en mistanke om at det blir ny bom. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Samme dag som Red Dead Redemption traileren.....tilfeldighet? 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Samme dag som Red Dead Redemption traileren.....tilfeldighet? Lol. Hvis Red Dead er lanseringstittel for NX, skal jeg spise hatten min og alle andre hatter jeg blir tilbudt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvor mye maskinkraft maskinen har er irrelevant for meg. Så lenge den takler det jeg har behov for så kunne jeg ikke gitt mer f i det. PS4 og XBone er ikke akkurat kraftkarer de heller Joda, men om den takler dine behov bestemmes av maskinkraften. AtW Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 De avslørte i går at det skulle vises fram i dag, så det var ikke akkurat noe "alle" visste om. Ahh, takk! Då var eg kanskje ikkje helt ute av det likevel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Har ikke hatt mye tiltro til Nintendo de siste årene, men dette er likevel veldig spennende Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hva er deres forventninger? Forventer ingen specs men navnet og hvordan det fungerer, altså hva er greia denne gangen? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hva er deres forventninger? At dette er Nintendo sin siste konsoll. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Om Beyond Good & Evil 2 faktisk blir en NX-tittel (og en eksklusiv en også, noe som kommer til å gjøre meg utrolig sur), så kan den ikke være noe særlig svakere enn de allerede svært svake konsollene vi ser på markedet i det, siden Michel Ancel har påstått at spillet ikke har vært i produksjon før nå pga "tekniske begrensninger" Går jo noen rykter som sier at BG&E2 er et av spillene som vises fram i dag. “We wanted planet exploration, space travel, cities … all this was also supposed to be in [Beyond Good & Evil],” Ancel continues. “Instead of not doing the game of our dreams, we decided to return to 2D, have fun with Rayman and go back to work for Beyond Good & Evil 2. We still have lots of work but now the tech is ready and the team is fantastic!" Alt kan selvsagt være PR-snakk, og spillet kun blir laget fordi Nintendo betaler for det, og at spillet ikke kommer til å bli veldig imponerende teknisk sett. Endret 20. oktober 2016 av radiohodet Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hva er deres forventninger? Hva jeg forventer: 1. Masse syting fra folk som ikke forstår at sterk hardware ikke er alt som betyr noe. 2. En og annen ny gimmick som vil være glemt seks måneder etter launch. 3. Brukbar pris. 4. Noe helt nytt vi ikke har sett før. 5. Mye vi har sett før, bare pakket inn i en pen drakt med nytt navn. 6. Mario som launchspill, men neppe det Mario-spillet "alle" vil ha (Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy... Super Mario NX? Eller bare 3D World 2?) 7. Nevnte jeg syting og klaging over svak hardware? Endret 20. oktober 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hva er deres forventninger? Stiv pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Switch ja.... Hmm, får vente til noen faktisk får prøvd den og vi får litt mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå