Tor Rasmussen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg gleder meg stort til Call of Duty 4 Modern Warfare re-master som kommer om noen uker.Men kan ikke huske å ha lest noe om onlinedelen er med.Noen som vet om CoD4 re-master kun er enspiller historiemodus, eller om det også er online flerspiller med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Du kan spille online og. Men var vel snakk om at det bare ble 10 maps eller noe sånn.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Takker for svar. Da gleder jeg meg enda litt ekstra. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Helt syk pris for og spille CoD4, jeg kommer ikke til og betale 800kr for og spille det. Skulle gjerne ha hatt det men null interesse og støtte den slags. Da ser de at de kan begynne med det årlig. Merk at nesten år er det et nytt gammelt CoD som følger med. De vet godt at dette siste hadde solgt jævla dårlig om de ikke hadde hatt noe ekstra med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Helt syk pris for og spille CoD4, jeg kommer ikke til og betale 800kr for og spille det. Skulle gjerne ha hatt det men null interesse og støtte den slags. Da ser de at de kan begynne med det årlig. Merk at nesten år er det et nytt gammelt CoD som følger med. De vet godt at dette siste hadde solgt jævla dårlig om de ikke hadde hatt noe ekstra med... Ja de innså at de hadde laget et såpass dårlig spill, at eneste måte å få solgt nok kopier er å tvinge det på alle de andre som vil ha cod4.. Skulle ønske de kunne laget et helt nytt og bra spill, men i samme tids periode som World at war eller Cod4.. Lenke til kommentar
jessheimjente Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Noen som vil spille remastered??? Psn: heidi-and_re Xbox: gam3rgirl29 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Endret 17. mai 2017 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå