akelbo Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Se to spillere skremme hverandre i Hide and Shrieks nyeste trailer.Slik fungerer Funcoms nye grøsserspill Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 haha, så sykt fett ut! Også 40kr a gitt? LETT Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 De klarer aldri å lage noe skikkelig lengre... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Appelerer ikke til meg i det hele tatt. Ikke lar jeg meg selv skremme av en maske på en skjerm, og ikke gir det meg noe å se/høre video av andre som lar seg skremme heller. Når VR er perfeksjonert så kan det gjerne være noe, men dette? Bare tant og fjas for hylende skuespillende småunger på youtube. Endret 20. oktober 2016 av bo1e 3 Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Endelig har Funcom klart å lage et spill som trender! Mottagelsen er helt rå på YouTube! Mange hundretusen views på få timer med 20:1 ratio på likes/dislikes. Ser meget lovende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå