Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Smug på Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg ser både du og Ragnar liker dere i smugene på unike Røros. Litt kaldere hos deg. Fint med linja fra nederste høyre hjørne som leder oss gjennom smuget. Et godt komponert vinterbilde. Dette likte jeg. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jaså, du roter deg bort i trange smug på Røros du også. Skrittene ser relativt stødige ut. Fint bilde Helene, tror jeg vil foretrekke ditt framfor mitt høstbilde av samme smug. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Morsomt I lige er samme sted...tænk hvis I var gået ind i hinanden :-) herligt billede også... 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser litt breiere ut en Ragnars så her hadde jeg kanskje kommet fram selv med snø da jeg har firehjulstrekk. God dybdeskarphet etc. etc. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Flott Røros bilde lady H M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg ser både du og Ragnar liker dere i smugene på unike Røros. Litt kaldere hos deg. Fint med linja fra nederste høyre hjørne som leder oss gjennom smuget. Et godt komponert vinterbilde. Dette likte jeg. Mvh Gunnar Hyggelig at du likte bildet. Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Morsomt I lige er samme sted...tænk hvis I var gået ind i hinanden :-) herligt billede også... Hei Suss! Vi var ikke på Røros på samme tid denne gangen, men kanskje en gang Takk så mye for kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Jaså, du roter deg bort i trange smug på Røros du også. Skrittene ser relativt stødige ut. Fint bilde Helene, tror jeg vil foretrekke ditt framfor mitt høstbilde av samme smug. Mvh Ragnar Røros er jo fantastisk fotogen. Det er kjempekoselig å gå rundt å snoke og fotografere her....men det vet du jo Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser litt breiere ut en Ragnars så her hadde jeg kanskje kommet fram selv med snø da jeg har firehjulstrekk. God dybdeskarphet etc. etc. Roar Det kan jo hende smuget smalner inn sånn at du ikke kom igjennom og måtte rygge ut igjen.. Takk for kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Flott Røros bilde lady H Takk skal du ha my Lord! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg