mrchip Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Noen som vet hvorfor de ikke sender den oppgraderte versjonen(V5) til Norge? Rett før jeg bestiller X5, men om en kan få V5 til samme pris sendt til Norge går jeg heller for det! EDIT: Der var plutselig V5 på lager i Kina og den er bestilt fått den? Hvis ja, fornøyd med den? Yes den kom ganske fort, tok under en uke. Veldig fornøyd med den til den prisen. Holder det ganske plettfritt på gulvet Så fort ja tenkte kanskje på en selv, ble litt forvirret av hvem som var beste, de fleste ligger på rundt 1000,- som v5, v5 pro, x5, v7 og v7s så skjønner ikke helt hva som var forskjell Endret 17. november 2016 av mrchip Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Så fort ja tenkte kanskje på en selv, ble litt forvirret av hvem som var beste, de fleste ligger på rundt 1000,- som v5, v5 pro, x5, v7 og v7s så skjønner ikke helt hva som var forskjell Det ligger litt info på youtube om de forskjellige. Men det er ikke så veldig bra. Jeg kjøpte v5pro pga den har kraftigere pumpe og kan vaske. Men vaskingen er så som så. Har en tepper og slikt bør en gå for en av de med børste. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Så fort ja tenkte kanskje på en selv, ble litt forvirret av hvem som var beste, de fleste ligger på rundt 1000,- som v5, v5 pro, x5, v7 og v7s så skjønner ikke helt hva som var forskjell Det ligger litt info på youtube om de forskjellige. Men det er ikke så veldig bra. Jeg kjøpte v5pro pga den har kraftigere pumpe og kan vaske. Men vaskingen er så som så. Har en tepper og slikt bør en gå for en av de med børste. Takker for hjelp ja så det var litt forskjell på sugekraft. Lenke til kommentar
Morten Skogly Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Kjøpte Jula sin robotstøvsuger for litt over ett år siden, som funker overraskende bra. Kostet under 1000 kr da jeg kjøpte den, så regnet med at den kom til å få et kort liv. Men neida, tusler og går, og er i så å si daglig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå