Niklasp Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Overraskende bra, faktisk!TEST: iLife X5 Robotstøvsuger Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Grønnsåpe skal ikke brukes på parkett eller laminat gulv. 3 Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Grønnsåpe skal ikke brukes på parkett eller laminat gulv. Snobberi. Er da ikke så nøye hva man vasker gulvet med. Bruker selv palmolive og klor på mine fliser. 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Grønnsåpe skal ikke brukes på parkett eller laminat gulv. Snobberi. Er da ikke så nøye hva man vasker gulvet med. Bruker selv palmolive og klor på mine fliser. Man må være forsiktig med bruk av vann på laminat. Blir det fuktig i skjøter vil det kunne svelle. Samme gjelder vel også parkett, men i mulig mindre grad.. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Klarer den å kjøre med noe oppå seg? Har lyst på en sånn kun fordi jeg vil se katten min bli kjørt rundt i stuen, som en konge 8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Grønnsåpe skal ikke brukes på parkett eller laminat gulv. Snobberi. Er da ikke så nøye hva man vasker gulvet med. Bruker selv palmolive og klor på mine fliser. Fliser er bare bittelitt anerledes enn parkett og laminat Det ødelegger dog ikke parkett/ laminat, men hva er vitsen med å bruke noe annet enn det som er anbefalt. http://www.dinside.no/bolig/bor-man-vaske-gulvet-med-gronnsape/60981866 Skal man ha vekk bakterier fra stuegulvet så kan man bruke sterk sprit, det fordamper før det skjer noe med parketten/ laminaten. https://www.apotek1.no/produkter/antibac-instrumentdesinfeksjon-95-750ml-906129p 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Klarer den å kjøre med noe oppå seg? Har lyst på en sånn kun fordi jeg vil se katten min bli kjørt rundt i stuen, som en konge Trådens viktigste spørsmål 3 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Bestilte en, bedre enn ingenting for meg tenker jeg At den kan surre rundt og holde støv osv litt i sjakk er nok for min del. Hvor kan man få tak i engelsk manual - kunne dere lagt ut? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hvor god er den etter 6 måneder? Billige ting fra Kina har ikke alltid så veldig bra holdbarhet. Endret 20. oktober 2016 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Synd at den ikke holder på vannet i beholderen fremtil den starter å vaske. Da skulle jeg bestilt 2 av denne og latt maskin nummer 2 starte etter at maskin 1 var ferdig med støvsugingen. Hadde vært deiligt å komme hjem til freshe gulv hver eneste dag. Så kunne heller vaskehjelpa vasket og brettet klær, skifta på senga samt tørket støv. Endret 20. oktober 2016 av bojangles 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Synd at den ikke holder på vannet i beholderen fremtil den starter å vaske. Da skulle jeg bestilt 2 av denne og latt maskin nummer 2 starte etter at maskin 1 var ferdig med støvsugingen. Hadde vært deiligt å komme hjem til freshe gulv hver eneste dag. Så kunne heller vaskehjelpa vasket og brettet klær, skifta på senga samt tørket støv. Har du vaskehjelp hjemme, så kan hun sette på maskinen før h?n starter gulvvask/støvtørk, og kan henge opp klærne etterpå. Gir nesten ikke økning i arbeidsmengden. Brette sammen klær og legge dem i skapet tar maks en halvtime ekstra per gang, så da får du sikkert noen timer med dette for prisen av 2 slike, og du får bedre resultater av det. ;-) Lenke til kommentar
Mr.Hofstader Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kina robotstøvsuger som tar fyr når du er borte fra hjemmet. Hmm nei tror jeg velger de kjente merkene. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kina robotstøvsuger som tar fyr når du er borte fra hjemmet. Hmm nei tror jeg velger de kjente merkene. Kjente merker som f.eks Samsung? Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Synd at den ikke holder på vannet i beholderen fremtil den starter å vaske. Da skulle jeg bestilt 2 av denne og latt maskin nummer 2 starte etter at maskin 1 var ferdig med støvsugingen. Hadde vært deiligt å komme hjem til freshe gulv hver eneste dag. Så kunne heller vaskehjelpa vasket og brettet klær, skifta på senga samt tørket støv. Har du vaskehjelp hjemme, så kan hun sette på maskinen før h?n starter gulvvask/støvtørk, og kan henge opp klærne etterpå. Gir nesten ikke økning i arbeidsmengden. Brette sammen klær og legge dem i skapet tar maks en halvtime ekstra per gang, så da får du sikkert noen timer med dette for prisen av 2 slike, og du får bedre resultater av det. ;-) Har 2 vaskemaskiner så kan sette på 2 vask på morningen, også kan vaskehjelpa tømme, henge opp og brette samt kjøre 2 maskiner til. Ja det er vel en grunn til at denne roboten er rimelig. Er slett ikke sikkert den virker etter et halvt år. Ja nei det får heller bli en ekstra oppvaskmaskin så slipper stresset med å tømme oppvaskmaskinen og flytte over i skap. Da kan jeg ha en maskin for rent og en maskin for skittent. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Samsung er jo kjent for å lage produkter som feiler etter garanti tiden. https://www.cnet.com/news/samsung-power-defect-causes-some-tvs-to-fail-and-a-class-action-suit-follows/ Der var laget en Fransk dokumentar hvor reparatører livnærte seg på å fikse Samsung TV'er hvor Samsung de sa at de ikke kunne fikses, men de var designet til å feile. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Til info fulgte det med engelsk manual. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Noen som vet hvorfor de ikke sender den oppgraderte versjonen(V5) til Norge? Rett før jeg bestiller X5, men om en kan få V5 til samme pris sendt til Norge går jeg heller for det! EDIT: Der var plutselig V5 på lager i Kina og den er bestilt Endret 28. oktober 2016 av Salvesen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Til info fulgte det med engelsk manual. Er du fornøyd med kjøpet? Det gikk fort da! Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Noen som vet hvorfor de ikke sender den oppgraderte versjonen(V5) til Norge? Rett før jeg bestiller X5, men om en kan få V5 til samme pris sendt til Norge går jeg heller for det! EDIT: Der var plutselig V5 på lager i Kina og den er bestilt fått den? Hvis ja, fornøyd med den?? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Noen som vet hvorfor de ikke sender den oppgraderte versjonen(V5) til Norge? Rett før jeg bestiller X5, men om en kan få V5 til samme pris sendt til Norge går jeg heller for det! EDIT: Der var plutselig V5 på lager i Kina og den er bestilt fått den? Hvis ja, fornøyd med den? Yes den kom ganske fort, tok under en uke. Veldig fornøyd med den til den prisen. Holder det ganske plettfritt på gulvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå