Yamahatzr99 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hei, har kjørt en del cross og tok moped lappen for under ett år tilbake, så klarer å kjøre sykkel liksom, nullstress, har drevet på en stund med bil lappen så ligger godt an i trafikk spesielt på moped, vet det en i trafikken burde vite når det kommer til MC og bil. Så egenskapene i trafikk og kjøring er veldig bra og på plass, kan kjøre MC veldig bra, sporvalg etc dere skjønner. Har fått meg lærlingplass og da i den sammenheng vil jeg gå fra moped(AM) til lett-sykkel (A1)! Har tatt altså da selvfølgelig alt av grunnkurs og det jeg trenger for moped og bil, mangler bare teori og oppkjøring på bil, er 17, fyller 18 i august. Noen som vet hva jeg MÅ igjennom for å få lett-lappen? Vet selvfølgelig teorien, må jeg ta den først eller selve kurset på lett-lappen først? Skal kjøre opp på Aas trafikkskole i Akershus! Tusen takk for svar. Med vennlig hilsen Mats Endret 20. oktober 2016 av Yamahatzr99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå