Tofarget Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) I følge systemrequirementslab.com er det mitt skjermkort og CPU som ikke kan takle Battlefield 1 sine krav til pc-en, men jeg lurer på om det fortsatt er mulig for meg å spille ganske problemfritt til tross for dette? Her er mine specs: Graphic card: GeForce GTX 580 1,5 gb ram - 2,0 gb ram requiredCPU: Intel® Core i7-2600K CPU @ 3.40GHz - Minimum: Core i5 6600K / AMD FX-6350 Alt annet møtte kravene i følge testen på systemrequirementslab Edit: Forøvrig kjører jeg battlefield 3 og 4 på high uten problemer Endret 19. oktober 2016 av Tofarget Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Har du prøvd Battlefront? Kjører helt likt som det. Om jeg skulle gjettet så ville jeg sagt nei, skjemkortet ditt vil slite noe voldsomt, men vil tro CPU skal klare seg fint. Du kan vel fortsatt kjøpe EA Access for litt over 33NOK og psille BF1 i 10 timer, da får du testet det. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 GeForce 580 og BF1: 1 Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Du bør vel tenke på om du får noe glede av spillet med en så dårlig oppløsning og grafikk at du ikke ser fienden og hele tiden blir tatt ut. Det ville ikke jeg hatt noen glede av. 1 Lenke til kommentar
Tofarget Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Har testet nå. Det ble ikke så dårlig som du skulle ha det til KBundy. Kunne selvfølgelig vært bedre, men inntil jeg får oppgradert skjermkortet er det brukbart. 1 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Ville absolutt overklokket cpuen, har samme cpu og har overklokket til 4,5GHz. Men her er det skjermkortet som drar dårlig, men oppgradering av et nytt skjermkort vil prosessoren bli bottleneck. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 akkurat hvordan overclocker man Ghz? hva forbedrer det? Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) akkurat hvordan overclocker man Ghz? hva forbedrer det? Sjekk forumet for overklokking for informasjon om hvordan en gjør det. Overklokking i spillsammenheng vil gi deg en liten FPS-økning. Endret 25. oktober 2016 av Crouser Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 man skal liksom spille fps med lavoppløsning for å lettere få headshots fordi hodene blir større på skjermen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Last ned prøveversjonen på origin? Kjøp en måned origin access (34,- ca), last ned og prøv. Billigere enn å kjøpe hele spillet. Får du 10 timer spilletid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå