AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hei er ei jente på 22 år gammel som i de meste har ikke hatt det noe lett med å få meg noen nye veninner jo nå skal jeg fortelle jeg hadde en smule god kontakt gjennom år med de gode venninnene jeg har hatt fra videregående , men som oftest er de meg som må alltid ender opp med å holde mye kontakt tilbake også vise jeg mye interesse ovenfor dem i retur , og som tilbake for jeg ikke noe gjengjeld også ikke noe svar fra dem. å derfor vill jeg finne meg nye venniner som er mer litt lik meg, som jeg for hope på blir noe av men jeg vet ikke hvordan jeg skal kontakte med andre jenter når som de fleste er enten glad å drikke i byen men jeg liker å unngå rampelyset og drama noe jeg hater, mens jeg er mer einstøing av meg og føler at jeg skiller meg ut fra de fleste mennesker også er jeg en super nerd som liker å lære av masse vitenskapelige teorier, men jeg har ikke noe mangel på sosiale atferd driver jo å jobber mennesker til dagligdags tar ofte insentiv vis jeg vill bli bedre kjent med folk enten noen klubb som passer meg jeg treffe folk jeg har ikke akkurat utforsket mye av de faktum. men angående internett med å få og treffe nye bekjentskap funker. vis dere har noe sider som dere vurderer som jeg kan godt kjekke og prøve ut . hoper på svar og gode råd Anonymous poster hash: 65731...54c Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 ...mens jeg er mer einstøing av meg og føler at jeg skiller meg ut fra de fleste mennesker også er jeg en super nerd som liker å lære av masse vitenskapelige teorier, men jeg har ikke noe mangel på sosiale atferd... Kjenner meg veldig igjen i dette. Det er ikke bare lett å være smart Vi kjeder oss lett av overflatisk tull venner driver med, men samtidig er jo venner viktig å ha. Du bør bli med i en eller annen klubb/forening som driver med noe av det du er interessert i. F.eks. astronomi, eller andre ting du er veldig 'inne' i. Der vil du treffe likesinnede smartinger/nerder, som det faktisk går an å snakke med, og som vil respektere deg på en helt annen måte enn vanlige 'venner' gjør... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Haha ja ikke sant! Jo tenkte skal nokk finne en klubb heller noe som er basert utifra de jeg er interessert i. For Hope jeg finner noe Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Mensa. Not bad Anonymous poster hash: 65731...54c Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Innstillingen din er feil om du demoniserer typiske kvinner som bimboer på byen, så vi kan begynne der. Som med alle andre som spør om hvordan de kan komme inn i en sosial krets, så er svaret som regel at man må finne på en sosial hobby og bli med på forskjellige arrangementer som vil gi utgangspunkt for en felles interesse. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Innstillingen din er feil om du demoniserer typiske kvinner som bimboer på byen, så vi kan begynne der. Som med alle andre som spør om hvordan de kan komme inn i en sosial krets, så er svaret som regel at man må finne på en sosial hobby og bli med på forskjellige arrangementer som vil gi utgangspunkt for en felles interesse. kan vell ikke akkurat si jeg kom fram og tenkte at bimboer når det gjaldt de som drakk på byen når det kom til innlegget mitt , var bare generelt de fleste som har de ulike egenskap som jeg har vært mye borti med drama som er involvert for eksempel jeg tok opp , sikta vell ikke akkurat til noen type visse mennesker som var et eksempel, skulle bare uttrykk meg når det gjaldt innlegg mitt. men uansett så har jeg tenkt å finne en sosial gruppe heller hobby, der jeg kan bli bedre kjent med mennsker med å se om felles interesser. vurderer at det blir bra Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Om du ikke klarer å unngå drama/partyqueens så er du nok på feil arena ja. Det å like vitenskap er ikke akkurat det beste utgangspunktet til å delta i en sosial sammenkomst, men om du kommer på andre interesser som du kan delta på i fellesskap med andre, så vil jeg sterkt anbefale å ihvertfall sjekke tilbudene i nærområdet ditt. "Nerder" samler seg liksom ikke i en Nerdeklubb for Kvinner med Carl Sagan Movienight hver Torsdag, så du må sikte deg frem til de riktige sosiale kretsene, slik som ungdomspartier, studentklubber, LAN-parties eller lignende. Om du har en konkret hobby med sosiale sammenkomster, slik som fjellklatring, sjakk eller BMX-sykling så er jo ting mye lettere. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Om du ikke klarer å unngå drama/partyqueens så er du nok på feil arena ja. Det å like vitenskap er ikke akkurat det beste utgangspunktet til å delta i en sosial sammenkomst, men om du kommer på andre interesser som du kan delta på i fellesskap med andre, så vil jeg sterkt anbefale å ihvertfall sjekke tilbudene i nærområdet ditt. "Nerder" samler seg liksom ikke i en Nerdeklubb for Kvinner med Carl Sagan Movienight hver Torsdag, så du må sikte deg frem til de riktige sosiale kretsene, slik som ungdomspartier, studentklubber, LAN-parties eller lignende. Om du har en konkret hobby med sosiale sammenkomster, slik som fjellklatring, sjakk eller BMX-sykling så er jo ting mye lettere. Vell ettersom jeg hadde god med erfaring med drama queens som mine tidlige venniner var så har jeg lært leksa min med å unngå dem for lenge siden vil ikke akkurat gå rundt grøten igjen etter sånne vasseler jeg fikk fra dem , i de meste har ting gått ganske stille for meg når det gjeller venne kretsen for jeg søker jo likesinnet i en vis grad oss folk. min å for de meste har jeg mer gode bekjent skap, for å henge med meg men er mer nok at jeg bare føler jeg har møtt en del veggen åssen jeg ser meg selv rundt med andre folk, å kan være derfor også har dukket opp en hinder oss meg. men tusen takk for informasjon (Y) Anonymous poster hash: 65731...54c Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Tinder: "looking for girls"? Anonymous poster hash: 5815b...f55 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Tinder: "looking for girls"? Anonymous poster hash: 5815b...f55 Anonymous poster hash: 65731...54c Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Bli frivillig i røde kors! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Tusen takk for at dere tar tid til rette med å komme med ideer hva som kunne ha passet meg når de gjeller klubber som går utpå om mine interesser hehe jeg har vært frivillige oss røde kors tok ansvar med å passe barn. Men er ikke mye rundt der jeg bor tenkte å se mer oss nabo byen. Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hva med hjelpekorpset til RK? Være med på søk og redning for eksempel. Får brukt godt samtidig som man er utendørs, win win! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Hva med hjelpekorpset til RK? Være med på søk og redning for eksempel. Får brukt godt samtidig som man er utendørs, win win! de er jo vært et forsøk takk Anonymous poster hash: 65731...54c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå