Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med å få nye venniner

Anbefalte innlegg

Hei er ei jente på 22 år gammel som i de meste har ikke hatt det noe lett med å få meg noen nye veninner 

jo nå skal jeg fortelle 

jeg hadde en smule god kontakt  gjennom år med de gode venninnene jeg har hatt fra videregående , men som  oftest er de  meg som må alltid ender opp med å holde mye kontakt tilbake også vise jeg mye interesse ovenfor dem i retur , og som tilbake for jeg ikke noe gjengjeld også  ikke noe svar fra dem. 

å derfor vill jeg finne meg nye venniner som er mer litt lik meg,

som jeg for hope på blir noe av 

men jeg vet ikke hvordan jeg skal kontakte  med andre jenter når som  de fleste er enten glad å drikke i byen men jeg liker å unngå rampelyset og drama noe jeg hater,

mens jeg er mer einstøing av meg og føler at jeg skiller meg ut fra de fleste mennesker også er jeg  en super nerd som liker å lære av masse vitenskapelige teorier,  :eek: men jeg har ikke noe mangel på sosiale atferd driver jo å jobber mennesker til dagligdags  tar ofte insentiv vis jeg vill bli bedre kjent med folk 

enten noen klubb som passer meg jeg  treffe folk  jeg har ikke akkurat utforsket  mye av de faktum. 

men angående internett med  å få og treffe nye bekjentskap funker.  vis dere har noe sider som dere vurderer som jeg kan godt kjekke og prøve ut . 

hoper på svar og gode råd 

:)

Anonymous poster hash: 65731...54c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...mens jeg er mer einstøing av meg og føler at jeg skiller meg ut fra de fleste mennesker også er jeg  en super nerd som liker å lære av masse vitenskapelige teorier,  :eek: men jeg har ikke noe mangel på sosiale atferd...

Kjenner meg veldig igjen i dette. Det er ikke bare lett å være smart  ;)

Vi kjeder oss lett av overflatisk tull venner driver med, men samtidig er jo venner viktig å ha.

Du bør bli med i en eller annen klubb/forening som driver med noe av det du er interessert i. F.eks. astronomi, eller andre ting du er veldig 'inne' i.

Der vil du treffe likesinnede smartinger/nerder, som det faktisk går an å snakke med, og som vil respektere deg på en helt annen måte enn vanlige 'venner' gjør...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Innstillingen din er feil om du demoniserer typiske kvinner som bimboer på byen, så vi kan begynne der.

Som med alle andre som spør om hvordan de kan komme inn i en sosial krets, så er svaret som regel at man må finne på en sosial hobby og bli med på forskjellige arrangementer som vil gi utgangspunkt for en felles interesse.

Lenke til kommentar

Innstillingen din er feil om du demoniserer typiske kvinner som bimboer på byen, så vi kan begynne der.

Som med alle andre som spør om hvordan de kan komme inn i en sosial krets, så er svaret som regel at man må finne på en sosial hobby og bli med på forskjellige arrangementer som vil gi utgangspunkt for en felles interesse.

kan vell ikke akkurat si jeg kom fram og tenkte at  bimboer når det gjaldt de som drakk på byen når det kom til innlegget mitt , var bare generelt de fleste som har de ulike egenskap som jeg har vært mye borti med drama som er involvert for eksempel jeg tok opp , sikta vell ikke akkurat  til noen type visse mennesker som var et eksempel, skulle bare uttrykk meg når det gjaldt innlegg mitt.

men uansett så har jeg tenkt å finne en sosial gruppe heller hobby, der jeg kan bli bedre kjent med mennsker med å se om felles  interesser.  vurderer at det blir bra  :wee:

Lenke til kommentar

Om du ikke klarer å unngå drama/partyqueens så er du nok på feil arena ja. Det å like vitenskap er ikke akkurat det beste utgangspunktet til å delta i en sosial sammenkomst, men om du kommer på andre interesser som du kan delta på i fellesskap med andre, så vil jeg sterkt anbefale å ihvertfall sjekke tilbudene i nærområdet ditt. "Nerder" samler seg liksom ikke i en Nerdeklubb for Kvinner med Carl Sagan Movienight hver Torsdag, så du må sikte deg frem til de riktige sosiale kretsene, slik som ungdomspartier, studentklubber, LAN-parties eller lignende. Om du har en konkret hobby med sosiale sammenkomster, slik som fjellklatring, sjakk eller BMX-sykling så er jo ting mye lettere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om du ikke klarer å unngå drama/partyqueens så er du nok på feil arena ja. Det å like vitenskap er ikke akkurat det beste utgangspunktet til å delta i en sosial sammenkomst, men om du kommer på andre interesser som du kan delta på i fellesskap med andre, så vil jeg sterkt anbefale å ihvertfall sjekke tilbudene i nærområdet ditt. "Nerder" samler seg liksom ikke i en Nerdeklubb for Kvinner med Carl Sagan Movienight hver Torsdag, så du må sikte deg frem til de riktige sosiale kretsene, slik som ungdomspartier, studentklubber, LAN-parties eller lignende. Om du har en konkret hobby med sosiale sammenkomster, slik som fjellklatring, sjakk eller BMX-sykling så er jo ting mye lettere.

Vell ettersom jeg hadde god med erfaring med drama queens som mine tidlige venniner var så har jeg lært leksa min med å unngå dem for lenge siden vil ikke akkurat gå rundt grøten igjen etter sånne vasseler jeg fikk fra dem , i de meste har ting gått ganske stille for meg når det gjeller venne kretsen for jeg søker jo likesinnet i en vis grad oss folk. 

min å for de meste har jeg mer gode bekjent skap,

for å henge med meg men er mer nok at jeg bare føler jeg har møtt en del veggen åssen jeg ser meg selv rundt med andre folk, å kan være derfor også har dukket opp en hinder oss meg. 

men tusen takk for informasjon  :) (Y) 

Lenke til kommentar

Tusen takk for at dere tar tid til rette med å komme med ideer hva som kunne ha passet meg når de gjeller klubber som går utpå om mine interesser hehe jeg har vært frivillige oss røde kors tok ansvar med å passe barn. Men er ikke mye rundt der jeg bor tenkte å se mer oss nabo byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...