Mantika Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hei, Jeg har planer om å kjøpe meg en ny laptop hovedsakelig til gaming. Spiller spill som H1Z1, WoW og Sims.. Har ikke stor peiling på PC men har lest litt.. Hørt at man ikke burde kjøpe PC uten pascal?..Jeg har sett litt på denne http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p651r-156-full-hd/cat-p/c/p10634632 Og lurer på om noen har erfaring med multicom sine laptops og om denne duger til det jeg skal ha den til? Blir også glad for andre anbefalinger! Vil helst ha tastatur som lyser. Takk for svar Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hadde utvilsomt gått for den du linker til dersom du må ha laptop. Hadde virkelig heller anbefalt stasjonær, men denne takler wow og sims glatt og h1z1 burde også skli rett igjennom. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den laptopen er vel basert på Clevo P651RP6-G vil jeg gjette på. Har selv hatt en laptop som var basert på Clevo og byggekvaliteten er bra nok den. Ikke dårlig kjøp for under 10 laken. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hadde absolutt kjøpt med en SSD til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå