kaeksen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Bytte seff i samme størrelse, men bedre merke kondensatorer og lignende? Lurer Kanskje litt dårlig skrevet...Ble bare ng i norsk Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvorfor i alle dager skal du gjøre det da??? En kondensator er en kondensator... Thats it! Hvis du sprengre kondensatorene på HK kan du jo skifte men ellers skjønner jeg ikke hvorfor du skulle bytte de! Lenke til kommentar
dp Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvorfor i alle dager skal du gjøre det da???En kondensator er en kondensator... Thats it! Hvis du sprengre kondensatorene på HK kan du jo skifte men ellers skjønner jeg ikke hvorfor du skulle bytte de! innen lyd er ikke en kondensator en kondensator. mange kondiser som er bedre enn andre.. men innen data vil jeg ikke tro det er forskjell... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 men ikke kjøp på elfa i såfall.. dritt kvalitet.. me know.. me gå elektro, me kikke i osilioscope, eller no' sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå