Uferdig Setnin Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Hei!Når jeg kjøper inn varer og tjenester på vegne av mitt firma, er jeg da pliktig til å dokumnetere hvor pengene går ved å ta vare på evt. faktura eller kvitteringer? Hvordan er regelverket rundt dette her? Må alt lagres? Endret 19. oktober 2016 av Noxz Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Primærdokumentasjon (som f.eks. fakturaer for innkjøpte varer) skal oppbevares i fem år etter regnskapsårets slutt. Se Altinns oversikt over oppbevaringsplikten for regnskapsmateriale. 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Primærdokumentasjon (som f.eks. fakturaer for innkjøpte varer) skal oppbevares i fem år etter regnskapsårets slutt. Se Altinns oversikt over oppbevaringsplikten for regnskapsmateriale. Hvilket punkt her gjelder for fakturane for ting jeg kjøper inn til firma? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 "Dokumentasjon av bokførte opplysninger (for eksempel fakturaer, kasseruller og betalingsbilag)". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå