archongamer Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) ARSENAL VS LUDOGORETS EMIRATES STADIUM 19/10 KL. 20:45 Kampen sendes på Viaplay Kampen vises også for de som har smoothstreams på kanalene: 6 , 7, 21 og 110 Arsenal har det som på papiret har vært ansett for sin enkleste hjemmekamp mot et ubeskrevet Ludogrets fra Bulgaria. Arsenal har vist god form i det siste, og ligger på andre plass i ligaen. Bør ta en grei hjemmesier i denne. Stalltips: 3-0 Endret 19. oktober 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Alt annet enn seier er selvsagt uakseptabelt, men Ludogorets har slått ut storlag før. Skummelt å undervurdere de, noe jeg tror Arsenal dessverre kommer til å gjøre. Vi så det mot Swansea for eksempel. Håper derfor Wenger rullerer litt så sultne spillere fra benken kan få prøve seg. Ox hadde et brukbart innhopp i helgen og bør få sjansen. Hvile Ozil, Alexis og Walcott og Jeff, Perez, Ox inn. Tror vi kan klare en 2-1 seier Endret 19. oktober 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Hvilke storlag har de slått ut? Er vel Basel som er det nærmeste, men det er jo ikke akkurat noe storlag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hvilke storlag har de slått ut? Er vel Basel som er det nærmeste, men det er jo ikke akkurat noe storlag. http://www.bbc.com/sport/football/29363092 Riktignok borte. Pool vant hjemmekampen 2-1. Samme resultat som jeg tipper i dag. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Håper vi stiller någenlunde sterkt. Må hvertfall ha noe kreativitet med Alexis eller Ozil. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Giroud burde jo få starte snart, og kan vel brukes i denne kampen evt. Håper og tror Wenger ikke tar for lett på motstanden og fortsetter en viss kontinuitet på laget. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Arsenal 0-3 Ludogretz. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Giroud burde jo få starte snart, og kan vel brukes i denne kampen evt. Håper og tror Wenger ikke tar for lett på motstanden og fortsetter en viss kontinuitet på laget. Giroud er skadet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) At Emirates. #afc team: Ospina, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Gibbs; Cazorla, Coquelin; Walcott, Ozil, Oxlade-Chamberlain; Sanchez. Xhaka vrakes! Monreal og Iwobi hviles. Synd Ozil og Alexis ikke hviles. Lurer på hva Perez har gjort. Får kritikk etter en god kamp i ligacupen og ikke sett siden. Endret 19. oktober 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Giroud burde jo få starte snart, og kan vel brukes i denne kampen evt. Håper og tror Wenger ikke tar for lett på motstanden og fortsetter en viss kontinuitet på laget. Giroud er skadet. Så det rett etter jeg skrev det. Er visst tilbake i trening, og bør være klar snart. At Emirates. #afc team: Ospina, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Gibbs; Cazorla, Coquelin; Walcott, Ozil, Oxlade-Chamberlain; Sanchez. Xhaka vrakes! Monreal og Iwobi hviles. Synd Ozil og Alexis ikke hviles. Lurer på hva Perez har gjort. Får kritikk etter en god kamp i ligacupen og ikke sett siden. Lurt å la Coq få spilletid når han uansett må spille de neste tre ligakampene. Fornuftig lag imo. Endret 19. oktober 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Dere kan quote meg på det her: Cazorla blir skadet innen desember. Hvorfor i all verden spiller han alle kamper når han (i følge Wenger hadde en kronisk skade og ikke kunne spille mer enn 15-20 kamper)? Elsker Cazorla, og er derfor jeg mener at han bør benkes og få litt hvile. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Dere kan quote meg på det her: Cazorla blir skadet innen desember. Hvorfor i all verden spiller han alle kamper når han (i følge Wenger hadde en kronisk skade og ikke kunne spille mer enn 15-20 kamper)? Elsker Cazorla, og er derfor jeg mener at han bør benkes og få litt hvile. For ikke å snakke om Alexis og Ozil. Garantert skade på 1 av de tre ila de 4 neste kampene. Bør faen meg rotere godt mot Reading! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Helt enig i det over. Synes virkelig Lucas burde fått startet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Gøy å se at Ludogorets spiller ball! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hva driver du med Walcott? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Sanchez! Bra med tidlig mål. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Veldig artig kamp så langt. Mye action! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Arsenal 0-3 Ludogretz. Enig, tror vi blir pissa på. Formen er jo ikke all verdens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå