ChiaroScuro Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg tror på ham. Uansett en nyttig tråd. (Sikker betaling) eller hva det nå er det heter. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg kjøpte en vare på finn til 5000kr.Varen var defekt.Jeg klaget inn saken til Forliksrådet men jeg regner med pengene er tapt. Du kan prøve det men det tar sikkert minst et år før de behandler saken din.Det er risiko å kjøpe ting via post Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) Ingen hørt om finn betalingsgaranti? Eneste man bør klage før det er gått 10 dager. Vet enkelte selger håper på folk ikke klager, i håp å lure noen å tro de selger noe, men er egentlig kun opptatt av lettjente penger. Men irriter meg litt over finn betaling garanti ikke har langt til jurdisk bidstand da det er tidskrevene å ta en sak for domstolen hvis man blir svindelet. Usikker hva man skal gjøre bortsett å klage hvis man får stein eller søppel tilsendt. Må vel muligens returnere det å kreve 160 kr i fraktkostnader om noen prøver seg? Eneste problemet med finn betalinggaranti, er selger har ingen garanti for varen blir skadet av kjøper og blir sendt tilbake til selger igjen og kjøper beholder pengene. Endret 3. november 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Du skulle sett Finn.no småjobber, siden hvem som helst kan legge ut annonse der gratis er det fullt av useriøse annonser.Du betaler for å sende meldinger til inaktive brukere og brukere som utførte jobben utenfor finn.no.Selv ikke når brukeren avlyser jobben får du tilbake pengene. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ja hadde ikke brukt det stedet å få meg jobb. Da er det bedre å gå til nav i så fall. Eller skaffe eget firma og jobbe for. Er mye useriøst folk også om ønsker om ting kjøpt til noen kr. F.eks ønsker i5 4690k til 500 kr. Evig optimisk. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ja hadde ikke brukt det stedet å få meg jobb. Da er det bedre å gå til nav i så fall. Eller skaffe eget firma og jobbe for. Er mye useriøst folk også om ønsker om ting kjøpt til noen kr. F.eks ønsker i5 4690k til 500 kr. Evig optimisk. Om du spesialiserer i én ting er det gunstig- Men om du jobber som tolk, sanger, kunstner, tekniker, snekker og bilmekaniker samtidig så blir det mye strøjobber og enslige oppdrag rundtom. Da er det enkelt med en portal som finn som setter behov i kontakt med kompetansen. Og da mener jeg en annen portal lignende finn for finn fungerer ikke, de trenger å innføre begrensninger på å legge ut småjobber. Det må være kontroll av annonsene eller et depositum, noe som forhindrer useriøse annonser. Egentlig tror jeg facebook vil utvikle sitt eget torg og da er det over og ut for finn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå