Dubious Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Poenget er at loven for rundkjøring må skrives/gjøres om da det er uheldig å skrive at rundkjøringer med plass for 2 har 2 felt Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi Ved mye trafikk sperrer du for andre og gir dårlig trafikkavvikling/flyt. Bryter også §3 med å være til unødig hinder. 'Tullingene' følger loven - så man får spørre seg om hvem som er tullingen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi Ved mye trafikk sperrer du for andre og gir dårlig trafikkavvikling/flyt. Bryter også §3 med å være til unødig hinder. 'Tullingene' følger loven - så man får spørre seg om hvem som er tullingen. Hvilken lov? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvilken lov? §3 - kan du ikke lese? Forøvrig tar du like god plass i rundkjøring som du siterer/quoter. Gjør ting riktig, så er det kanskje lettere for andre å vite hvor du vil Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvilken lov? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvilken lov? Veggtrafikkloven? Er en relativt velkjent paragraf å henvise til mtp trafikkspørsmål og avvikling av trafikk. Lenke til kommentar
AKor Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Poenget er at loven for rundkjøring må skrives/gjøres om da det er uheldig å skrive at rundkjøringer med plass for 2 har 2 felt Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi Hvilken lov om rundkjøring? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå