avedon Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Måneskinn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg synes det var et interessant og stemningsfullt bilde. Det er ikke mye vi ser her, men akkurat nok til å skape en spennende historie. Fin bruk av negativ flate. Når jeg endrer bakgrunnen til grått og kan se bildekantene blir jeg noe forundret over komposisjonen. Jeg liker diagonalen mellom hodet og månen, men ville kanskje valgt en tettere beskjæring som plasserte elementene i hver sitt hjørne. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Veldig original og konstruktiv bilde. Dette likte jeg :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Spennende low key, godt komponert. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hei Takker for hyggelige kommentarer. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg