Ragnar Skj Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Trange gater på Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hvor er vi på vej hen :-) fint udsnit her..Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Kanskje en vei som ikke er laget for slike som fru Statsministeren og meg det der? Hvorvidt du skulle kutta enda en drøy cm nede kan du få lov til å gruble videre på. Du fant hvertfall flott perspektiv og dybde på dette. Unødvendig å nevne lys, skarphet, farger og detaljer her. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Her var det dybdesug, ja! Flott bilde og flott komposisjon! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Et spesielt og artig motiv ... og et flott bilde Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Ett spennende og artig motiv. Det er nok anselige mengder som har passert gjennom her i løpet av årene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Et fint " trangt " bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 de smale smau. fint bilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Flott bilde! Tror nesten jeg har et bilde fra andre enden av smuget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Flott bilde av den smale gaten som gir en fin tredimensjonal effekt . Lys og skarphet er på topp . Her er det tvilsomt om amerikanske turister i str. xxl kan passere hverandre ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg kommenterte akkurat et bilde fra Helene i vinterprakt fra den andre enden på unike Røros. Denne årstiden liker jeg bedre nå som jeg er i "livets høst". Hvis jeg skal pirke ville jeg klonet bort treet i åpningen. Ellers meget godt komponert med troverdige farger. Dette likte jeg godt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvor er vi på vej hen :-) fint udsnit her..Hilsen Suss Takk for kommentaren Suss ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Kanskje en vei som ikke er laget for slike som fru Statsministeren og meg det der? Hvorvidt du skulle kutta enda en drøy cm nede kan du få lov til å gruble videre på. Du fant hvertfall flott perspektiv og dybde på dette. Unødvendig å nevne lys, skarphet, farger og detaljer her. Roar Ser ikke bort fra at du vil komme fram med 4-hjulstrekkeren din, bare du ikke blir sittende fast inne i der pga bredden. Takker forn din gode kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Her var det dybdesug, ja! Flott bilde og flott komposisjon! Mvh Fredrik Takk for der Fredrik. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Et spesielt og artig motiv ... og et flott bilde Ikke noe mesterverk dette bildet, men som du skriver et artig motiv. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Ett spennende og artig motiv. Det er nok anselige mengder som har passert gjennom her i løpet av årene Mvh. Rolf Ja, turister sprer seg rundt i nesten alle kriker og kroker der oppe. Takk for kommentaren Rolf. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Et fint " trangt " bilde M v h Leif Som skriver Leif, et "trangt" bilde, ellers ikke noe mesterverk. Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 de smale smau. fint bilde Takker Knut ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Flott bilde! Tror nesten jeg har et bilde fra andre enden av smuget Fint bilde du har fra den andre enden, det er noen trange smug og gater i Bergstaden. Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Flott bilde av den smale gaten som gir en fin tredimensjonal effekt . Lys og skarphet er på topp . Her er det tvilsomt om amerikanske turister i str. xxl kan passere hverandre ? Mvh Alec Du er inne på noe der vedrørende turister i xxl-størrelse. Takker for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg