Gå til innhold

Wikileaks: Clinton vurderte Apple-sjefen og Bill Gates som visepresident

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lærdommen som norske politikere og norsk forretningsliv kan ta av årets valgkamp, er at epost er en usikker kommunikasjonsform og må behandles som et postkort eller kanskje heller en oppslagstavle i et rom med vindu ut mot gata. Ikke skriv noe i epost som ikke hadde tålt å stå på ei oppslagstavle. Eller i avisa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc

Lærdommen som norske politikere og norsk forretningsliv kan ta av årets valgkamp, er at epost er en usikker kommunikasjonsform og må behandles som et postkort eller kanskje heller en oppslagstavle i et rom med vindu ut mot gata. Ikke skriv noe i epost som ikke hadde tålt å stå på ei oppslagstavle. Eller i avisa.

Nå snakker vi om en person som har tilegnet seg tusenvis av ultrahemmelige dokumenter det er straffbart som spionasje å inneha ulovlig, og lagt disse på en usikret server. Dette alene gir 10 år i fengsel. Deretter har hun nektet FBI tilgang (igjen ulovlig) etter høyesterettsdom om utlevering og innsyn, SÅ slettet hun dokumentene og diskene - noe som er EKSTREMT ulovlig ifbm lovgivning rundt håndtering av graderte dokumenter, og innebærer sletting av bevis pga nevnte rettsordre.

Og i tillegg lå disse dokumentene på usikrede servere (dette var varslet), og Clinton har derfor gjort seg skyldig i spionasje på høyt plan ved å gjøre disse dokumentene tilgjengelige for andre.

I tillegg har USAs befolkning store grunner til å frykte Clinton, noe styrt norsk media ikke nevner, som involvering i salg av AIDS-infisert blod fra fengsler til stater og land uten lovgivning om testing, deltakelse i smugling av våpen til Sør-Amerikansk gerilja finansiert av narkopenger (du kjenner til dette som Iran/Contras-skandalen), massevis av svindler og korrupsjon rundt eiendomssalg for å nevnte noen, men verst av alt, rundt alle Bill sine sexskandaler, kjøp av prostituerte, overgrep mot kvinnelige ansatte osv har det vært massevis av folk med bevis, videoopptak, vinter, etterforskere osv, som har blitt myrdet. 94 totalt.... Omstendighetene rundt har vært nærmest latterlige, og blir som regel klassifisert som selvmord, som når vedkommende skyter seg selv i bakhodet og bevis mystisk forsvinner.

Men fam. Clinton er immun mot loven, og det venter ofte et tragisk utfall for alle som forsøker seg. Kenneth Starr er et godt eksempel.

Et annet eksempel er Chief of Naval Operations Admiral Jeremy Boorda's selvmord 16 mai 1996. Isteden for å møte til avtalt intervju med Newsweek ifbm Clinton dro han hjem i lunchen og skøyt seg selv i brystet. To ganger. Med to ulike pistoler.... Eh?

Tidligere United Nations General Assembly President John Ashe klarte på mystisk vis å knuse sin egen strupe ved et uhell, 22 juni 2016, etter at politiet først påstod han døde av hjertesvikt (som du ikke umiddelbart ser forskjellen?)

Ashe var i ferd med å delta i en rettssak rundt "China-gate" som dreier seg om pumping av ulovlige donasjoner til et av Clintons fond gjennom navngitte kinesiske forretningsmenn. Ashe skulle vitne om Clintons forbindelser til disse forretningsmennene senere den dagen han døde.

Mangfoldige journalister som har etterforsket Clinton har blitt overfalt og/eller drept, og arbeidet frastjålet, som Michael Hastings (journalist for Rolling Stone), Danny Casolaro, L.J. Davis, Sandy Hume og mange flere. Listen er lang, alt fra journalister, fotomodeller, advokater, vitner, menneskerettsaktivister osv osv.

Så har vi det fullstendig ulovlige tette samarbeidet med superpacene.

Så galskapen i USA ligger i at man må velge mellom en komplett idiot og en rett ut ond person som lever et liv høyt hevet over lov og rett, som rydder alle sine fiender av veien, og har av sine tidligere arbeidsgivereunder hennes deltakelse som ung jurist i etterforskningen av Nixonskandalen, blitt kalt den ondeste og mest umoralske menneske vedkommende noen gang har møtt. (Hun fikk naturlig nok sparken).

Og jeg hater å si det, det høres helt sykt ut, men jeg foretrekker faktisk klovnen Trumph fremfor Clinton. Trumph er en bajas, men jeg tror ikke han får til for mye dritt. Clinton er en samvittighetsløs person midt i kjernen av eliten som vil fortsette og øke USA's forferdelige fremferd.

Lenke til kommentar

Og jeg hater å si det, det høres helt sykt ut, men jeg foretrekker faktisk klovnen Trumph fremfor Clinton. Trumph er en bajas, men jeg tror ikke han får til for mye dritt. Clinton er en samvittighetsløs person midt i kjernen av eliten som vil fortsette og øke USA's forferdelige fremferd.

Ta det med ro, det utsagnet økte ikke sykhetsgraden i posten din nevneverdig.

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc

Ta det med ro, det utsagnet økte ikke sykhetsgraden i posten din nevneverdig.

AtW

Belyser jo amerikanernes dilemma. Det dummeste er at det er bare å begynne å søke, rettsaker opp og ned, etterforskninger, alt ligger åpent og kan leses av hvem som helst. Men norsk media gidder ikke engang forklare skikkelig problematikken rundt epostskandalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...