akelbo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Ubisoft har kunngjort utsettelse og systemkrav for spillet.Watch Dogs 2 kommer to uker senere på PC Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Gjør ingenting så framst at det faktisk er skikkelig optimert denne gang. Var GTX 780 som var annbefalt til Watch Dogs 1 også, men klarte likevel ikke å kjøre med alt på ultra og 60fps. Om de beregner hardware etter 30fps kan de gå å legge seg. Watch Dogs 1 kjørte ikke skikkelig smooth i 60fps før jeg fikk GTX 1080 så håper Watch Dogs 2 kjører nå like smooth. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Selv om det denne gang ser ut til å være tastefeil, bommer dere til stadighet på AMD-kort. det heter R9 290. Er dere e9? :-) Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Selv om det denne gang ser ut til å være tastefeil, bommer dere til stadighet på AMD-kort. det heter R9 290. Er dere e9? :-) Hei sann. Den glapp visst gjennom korrekturen! Takk for at du sier fra. Jeg skal prøve å bomme mindre på AMD-kort (eller eventuelt bomme mer på Nvidia-kort for å gjøre det likt). Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Best det. Jeg skal følge med:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå