Gunnar Fagerli Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Pantokratorkirken i Nessebar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Her blir det nok V1 som velges som favoritt. I v2 ser lett litt urolighet nede i høyre hjørnet o ville antagelig jevner over hullene med kloner. V3 OK som opplysningsdokumentasjon. Når det gjelder V1 så ville jeg nokk heller ha sett luft til høyre istedenfor til venstre. Du kan jo som jeg ville gjort - forsøkt om det funker med en horizontal flip eller vannrett speilvending kanskje på norsk. Bruker det rett som det er sjøl for å få en mer "spiselig" komp. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Meget god dokumentasjon/presentasjon av den gamle kirke, både i ord og bilder. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Meget fin dokumentasjon av denne spesielle kirka! Flott at du ville fortelle oss litt historie også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Takk til dere alle tre for positive kommentarer på min dokumentasjon. V2 og V3 er bare for å illustrere teksten. Roar : Jeg valgte dette utsnittet da det til høyre var mer forstyrrende elementer med hus og drosje. Siden jeg bruker enkel optikk, våger jeg ikke bruke arkitektur på slike bilder. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg