Just2user Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Mitt gamle headset er Sony MDR XB500. Kjøpte nye Sony MDR 1A. Menneh..: -Opplever at XB500'ene spiller ræven av de nye MDR 1A...? MDR-1A har helt klart bedre lydkvalitet, men når det kommer til ooompf på fet lyd, så kjører de gamle XB500'ene ringer rundt MDR-1A'en...? Skjønner ingenting, har jeg oppgradert eller tapt? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Det høres ut som om du har kjøpt et par med hodetelefoner som slett ikke passer dine preferanser når det kommer til lyd. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hva har du koblet hodetelefonene til? Kan være at den (mobilen din) ike greier å drive de nye hodetelefonene. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Spiller fra en helt ny Denon Ceol N4 fra HiFi-Klubben. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 28. november 2016 Forfatter Del Skrevet 28. november 2016 Ok, etter å ha brukt MDR 1A'ene en god stund nå og de føles innkjørt så merker jeg kvalitetsforskjellen fra de gamle XB'ene. Nå rocker de! -1A'ene spiller minst like tungt og med en langt bedre frekvensrespons. En liten eargasm her nå. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Begge er jo hodetelefoner med bassfokus. Synes MDR-1A har mer enn nok bass på balansert musikk. På musikk med mye bass i lyden vil disse bli veldig bassete. XB500 har jeg ikke hørt men de markedsføres som spesielt bassete. 1 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Ok, etter en svært lang innkjøring nå, så kjører MDR 1A'ene ringer rundt de gamle XB500'ene...! Meget fornøyd nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå