AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Samboeren vasker seg ikke på hendene etter dobesøk.. Synes dette er ekkelt og skulle så gjerne ønsket han begynte med dette, men så usikker på hvordan jeg skal legge det frem at han MÅ begynne med det!! Hva ville dere sagt til han for å få frem dette på en "snill" måte, slik at han ikke går helt i forsvarsmodus og bli irritert eller lei seg? Anonymous poster hash: f13d4...fdc Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Spørr han casual om han glemte å vaske hendene sine. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Slik jeg ser det har du 2 valg: si det rett ut at han må starte med det. passivt aggressivt spør om han glemte å vaske hendene hver eneste gang han pisser. Gjerne stå rett utenfor do-døra også. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Er han virkelig så lett såret og lei seg? Er vel bare å si det rett ut! 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Det er da bare normal folkeskikk å vaske seg på henda etter at man har vært på dass. Gjør man ikke det, er det noe som mangler i oppdragelsen, og for MEG er det en dealbreaker! YUK! 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hvis man ikke kliner til hendene med bæsj eller tiss så er det strengt tatt unødvendig, men det koster ikke mer enn 1 minutt så man får ikke akkurat noe ut av den lille tiden man sparer. Et alternativ er å ha litt sprit/ antibac på badet å gni inn hendene med, da tar det ikke mer enn et par sekunder og man kan bevege seg ut samtidig og det tar vel 5-6 sekunder å presse ut en dråpe eller to hvis man er treig. Du kan stille et "ultimatum" og be ham "offre" den lille tiden for deg, jeg vil si at enhver oppegående person bør være villig til å gi samboeren sin det lille minuttet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Menn MÅ jo ta seg på snoppen når de tisser, i motsetning til jenter som i noen tilfeller kan slippe billig unna og kun ha kontakt mellom papir og hud. Syns det er verre at menn ikke vasker hendene, men må påpeke at jeg syns såklart begge skal gjøre det. Jeg ville bare sagt at jeg har lagt merke til at han ikke vasker hendene etter dobesøk, og om det er noen grunn til det. Basert på reaksjonen ville jeg valgt en måte å si at 1. det er uhygienisk og litt ekkelt 2. jeg syns det er uattraktivt. Når du BOR med noen så er det en ting de bør tåle at blir tatt opp på en saklig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå