Gå til innhold

Logitech diNovo - ikke på lager noen plass!?

Anbefalte innlegg

Logitech diNovo er visst ikke på lager noen plass lenger, og Norek har ubekreftet dato på 31 desember. Det er skjelden varene kommer FØR den datoen som er oppgitt.

Hvordan er det mulig at logitech klarer å gjøre butikkene rensket for et produkt i to måneder?

Utrolig irriterende. Jeg bestillte fra itegra mens det var på lager, men det ble visst tomt før bestillingen ble sendt.

Finnes den på lager noen plass i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg betaler også for bluetooth huben som jeg har bruk for, pluss markedets beste (?) trådløse mus.

Dessuten passer media pad'en meg perfekt siden jeg ikke har PC-en på en skrivepult for å si det sånn.

Jeg må også har trådløst opplegg, men ikke logitech sin vanlige teknologi, fordi den funker ikke på rommet mitt. Derfor vil jeg prøve ut bluetooth.

Lenke til kommentar

Må du ha noe form for bluetooth på hovedkortet eller andre komponenter for å få tastaturet til å virke??

Ser foresten at MPX har ubekreftet dato på 5 desember. Kan kanskje vere en idè å følge med der om det får det inn før Norek......

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Løsning på dansk/norks tastatur oppsett;

I windows xp velger du norsk tastatur oppsett.

På tastaturet vipper du opp og bytter plass på ø og æ.

edit: jeg har også tenkt meg det tastaturet/musen. Venter litt for å se om det kommer tilbud i julekalenderen, eller evt. prisen går ned over nyåret.

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar

Jeg så det tastaturet på Spaceworld og det så drit kult ut! Så jeg sjekka prisguiden når jeg kom hjem igjen og fant den til 2114 kr (det billigste i følge prisguiden) hos ITbutikken.

Bare sjekk HER.

Tror ikke at jeg kommer til å kjøpe det siden det er så dyrt, og kanskje den kommer som et bra tilbud på julekalenderen her på hw.no. Men hvis det er noen som har masse penger og ikke kan vente, så vær så god ;) .

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar
Løsning på dansk/norks tastatur oppsett;

I windows xp velger du norsk tastatur oppsett.

På tastaturet vipper du opp og bytter plass på ø og æ.

Det hjelper ikke, det er mange taster som er feilplasserte, omtrent alle "tegn", altså !"#¤%&/()=?`^* sitter på forskjellige steder.

det kan være litt irriterende ;)

Lenke til kommentar
Får sikkert kritikk for denne "egenreklamen", men vil bare opplyse om at vi selvsagt har Logitech diNovo på lager til kr.2.395,-

Mvh Hardwarebutikken http://www.hwb.no/

Så lenge du fremstår som representant for butikken , og ikke driver med falske tilbakemeldinger og "snikreklame" så er det nok høyst akseptert , og tilogmed verdsatt med slik informasjon. Fint å kunne ha muligheter til åpen diskusjon med butikker og leverandører på et forum som dette, i stil med det Firstmile gjør i sin tråd. :)

Lenke til kommentar

WOHO!! Jeg fikk tastaturet i dag... Var nok heldig og fikk sikret meg en av de siste før det gikk tomt. Har ikke koblet til enda, er opptatt med å få ADSL'en til å funke...

Men det var jo sinnsykt tynt... Og tastene var jo omtrent som en bærbar PC? Er det noe bra da? Men den store skuffelsen var jo at det ikke var "volum-hjul" slik som på andre logitech tastatur - men det burde jeg visst på forhånd... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...