smort1 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Og solen går ned... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ble stilig dette! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Synes bildet er bedre på foto.no. Er det nøyaktig samme bilde eller har du gjort forskjellig etterbehandling? Nok om det - godt komponert med personene som nyter solnedgangen som blikkfang. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Ingenting å si på lys, farger og silhuetter her. Men når jeg titter opp i øvre høyre hjørnet tenker jeg 3 mm. kutt i topp. Tipper du gjerne vil ha med de to huene der ellers hadde et kutt rett over dem gitt et par fine diagonaler som igjen kanskje øker bildet spenning - så er det hvertfall sagt (skrevet). Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Ble stilig dette! Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Synes bildet er bedre på foto.no. Er det nøyaktig samme bilde eller har du gjort forskjellig etterbehandling? Nok om det - godt komponert med personene som nyter solnedgangen som blikkfang. Mvh Gunnar Takker, Gunnar! Ja, det er nøyaktig samme bilde, bortsett fra at bildestørrelsen "selvsagt" er redusert på foto.no Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Ingenting å si på lys, farger og silhuetter her. Men når jeg titter opp i øvre høyre hjørnet tenker jeg 3 mm. kutt i topp. Tipper du gjerne vil ha med de to huene der ellers hadde et kutt rett over dem gitt et par fine diagonaler som igjen kanskje øker bildet spenning - så er det hvertfall sagt (skrevet). Roar Takker, Roar! Merker meg kuttforslag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg