Gå til innhold

Suburbia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig puselusk, svart på nesa er den også! :D

Bildet skulle kanskje vært rettet opp langs sidene? Evt.ta et kutt inne i gjerdespilene.(tette igjen lufta utafor hvis du skjønner)

Ellers ville jeg tatt et toppkutt og ryddet litt.Kuttet slik at bygningen i bakgrunnen og det lille av skråtaket forsvinner.

Lenke til kommentar

Se der fikk du ramma inn den bælsure katta som kanskje ikke liker fotografer?

Funker greit i svarthvit dette.

#-4 cm kutt i topp ville også funket uten at det er faglig begrunnet - mer som mat for herrene Smaken og Baken.

Roar

Den var nok mer skeptisk på hunden jeg gikk med. Han har jeg lært til at han skal være rolig når pappa fotograferer, men det er mulig han ikke så katta pga. gjerdet. :-) Ville ha med trappa i bakgrunnen, men et lite kutt i toppen kunne nok tåles.

Lenke til kommentar

Artig puselusk, svart på nesa er den også! :D

Bildet skulle kanskje vært rettet opp langs sidene? Evt.ta et kutt inne i gjerdespilene.(tette igjen lufta utafor hvis du skjønner)

Ellers ville jeg tatt et toppkutt og ryddet litt.Kuttet slik at bygningen i bakgrunnen og det lille av skråtaket forsvinner.

Var litt usikker på det med gjerdet. Når det gjelder oppretting, så er det her snakk om at gjerdespilene går inn nede, som følge av at jeg kikker over gjerdet. Vet ikke om verktøyet mitt kan fikse sånne transformasjoner, og heller ikke sikker på om det ville sett klokt ut. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott katteportrett , den føler seg sikkert trygg bak gjerdet og med hunder som går i bånd .

Katten vi hadde elsket å terge hundene når den så de gikk i bånd .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...