Pande Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 "Kattemannen" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Et godt portrett fra din hånd igjen. Jeg bøyer meg i støvet...aaatsjoo!!..huff det var da veldig såstøvete det var her da! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Må innrømme at jeg ikke er så veldig inne på portrettfoto, men dette var da bådt røft og tøft! Tror aldri jeg har sett så mange katter som på denne øya. Andre øyer i Hellas er så og si kattetomt. Mange turister liker sikker ikke katter, tenker jeg. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Takker for fine kommentarer, Skrulla og Fredrik:-) @Skrulla, så får du riste av deg støvet og komme deg bak kamera igjen. Har selv ligget mye der nede, etter og ha sett mange flotte bilder rundt forbi, og er vel endt opp som en støvete gammel gubbe, noe som barnebarna stadig påpeker... @Fredrik, så var det mye katter der nede, men de aller fleste så faktisk bra ut. Lurer på om det var enighet på øya om at de skulle stelle fint med disse, siden de faktisk gjør nytte for seg i forhold til skadedyr. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Henviser til kommentaren på foto.no med et lite kutt oppe da luen blir litt dominerende. Som sagt, et godt portrett. Dette kan du :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Kommentert hos Storebror. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg