Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å gå 22 år uten kvinnelig oppmerksomhet


Anbefalte innlegg

Føler at jeg har gått 22 år uten kvinnelig oppmerksomhet. Ikke at jeg er desperat,tar ting som det kommer,men når jeg hører at alle rundt meg driver på med den og den dama osv så blir man litt deppa. Ukyssa jomfru osv.

 

Spørsmål 1: Vil man si at det er normalt å føle seg deppa når man hører dette om hvordan andre har det morro med kvinner osv?

 

Spørsmål 2: Jeg omgås kvinner,men føler ofte at jeg ikke får spesielt med oppmerksomhet når jeg prater til dem. Igjen så har jeg aldri gjort dette i en fest setting fordi,vel har ikke vært på fest på 8 år. Vil det bety at jeg ikke er attraktiv?

 

Spørsmål 3: Vil det være feil å spørre direkte om en du kan være interessert i om den har kjæreste,eller om dere skal møtes etter kort samtale? Orker ikke drive å gå rundt grøten lenger,har gjort det hele livet så vil bare få et kjapt ja eller nei and just move on



Anonymous poster hash: 514a0...45d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har ikke så mye sex som media m.m. forleder deg til å tro.

 

Svar på spørsmål:

 

1: Deppa vet jeg ikke, men det er vel en vond følelse å oppleve at man ikke får delta i noe andre driver med. Å leve uten intimitet er jo ikke så koselig nødvendigvis.

 

2: Aner ikke. Se under.

 

3: Du må gjøre det på riktig måte.
 

Den gode nyheten er at du kan bli bedre til å omgås jenter, og du kan lære deg mer om hva som "trigger" dem. Det står veldig mye om dette på nettet. Søker du f.eks. på "PUA" så får du opp enorme mengder informasjon. Mye tull og tøys, men også mye verdifull informajon. Visste du for eksempel at jenter/kvinner (generelt) har et helt annet perspektiv enn deg? Jeg kan nesten garantere at mye av det du antar om hvordan man tilnærmer seg det andre kjønn er helt feil.

 

Du kan forresten gjøre et søk i dette forumet. Det er vel noen tråder om "PUA", selv om man må være litt forsiktig og ikke bli helt ensporet og låse seg til en tilnærming der kvinner reduseres til kjøttstykker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Føler meg uattraktiv osv, tror ikke kvinner noen gang har vært tiltrukket til meg noen gang og det er frustrerende. Men man får ikke gjort så mye,vil gjøre en drastisk endring fordi dette begynner å bli deprimerende

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

Så lenge du ikke føler deg attraktiv, vil ingen andre gjøre det. Jobb med deg selv først. Endre rutiner, trening, jobb, holdninger, kosthold, bøker. Hva enn som må til for å bli en mer attraktiv versjon av deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Føler meg uattraktiv osv, tror ikke kvinner noen gang har vært tiltrukket til meg noen gang og det er frustrerende. Men man får ikke gjort så mye,vil gjøre en drastisk endring fordi dette begynner å bli deprimerende

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

Så lenge du ikke føler deg attraktiv, vil ingen andre gjøre det. Jobb med deg selv først. Endre rutiner, trening, jobb, holdninger, kosthold, bøker. Hva enn som må til for å bli en mer attraktiv versjon av deg selv.

 

Jeg vet jeg ser attraktiv ut,problemet er at det virker ikke som om det er realitetet,dette er derfor jeg skrev jeg føler meg uattraktiv pga mangel på oppmerksomhet fra det andre kjønn. Føler også at jeg blir veldig sint på meg selv av at jeg blir deprimet av dette

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

Lenke til kommentar

 

 

 

Føler meg uattraktiv osv, tror ikke kvinner noen gang har vært tiltrukket til meg noen gang og det er frustrerende. Men man får ikke gjort så mye,vil gjøre en drastisk endring fordi dette begynner å bli deprimerende

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

Så lenge du ikke føler deg attraktiv, vil ingen andre gjøre det. Jobb med deg selv først. Endre rutiner, trening, jobb, holdninger, kosthold, bøker. Hva enn som må til for å bli en mer attraktiv versjon av deg selv.

 

Jeg vet jeg ser attraktiv ut,problemet er at det virker ikke som om det er realitetet,dette er derfor jeg skrev jeg føler meg uattraktiv pga mangel på oppmerksomhet fra det andre kjønn. Føler også at jeg blir veldig sint på meg selv av at jeg blir deprimet av dette

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

Hva du føler om deg selv er mye mer vesentlig enn hvordan du faktisk ser ut. At du trenger bekreftelse er jo noe du må jobbe med. Oppmerksomhet fra det motsatte kjønn kommer ikke nødvendigvis av seg selv.

Lenke til kommentar

 

Føler at jeg har gått 22 år uten kvinnelig oppmerksomhet. Ikke at jeg er desperat,tar ting som det kommer,men når jeg hører at alle rundt meg driver på med den og den dama osv så blir man litt deppa. Ukyssa jomfru osv.

 

Spørsmål 1: Vil man si at det er normalt å føle seg deppa når man hører dette om hvordan andre har det morro med kvinner osv?

 

Spørsmål 2: Jeg omgås kvinner,men føler ofte at jeg ikke får spesielt med oppmerksomhet når jeg prater til dem. Igjen så har jeg aldri gjort dette i en fest setting fordi,vel har ikke vært på fest på 8 år. Vil det bety at jeg ikke er attraktiv?

 

Spørsmål 3: Vil det være feil å spørre direkte om en du kan være interessert i om den har kjæreste,eller om dere skal møtes etter kort samtale? Orker ikke drive å gå rundt grøten lenger,har gjort det hele livet så vil bare få et kjapt ja eller nei and just move on

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

Jeg var 22 år når jeg hadde min første gang. Det var bare noe som skjedde. Jeg prøvde absolutt ikke på sjekking eller noe slikt, for det kan jeg ikke i det hele tatt. Ikke er jeg noe spesielt pen heller eller har noe veldig sjarmerende personlighet. Det bare klaffet rett og slett. Holdt på en liten stund i to perioder og det var følelser inn i bildet helt klart. Har ikke blitt noen siden og kommer ikke til å bli det med første, har ingen venner av det motsatte kjønn eller kjenner noen jenter og er selv veldig sjenert ovenfor fremmede på byen. Er glad det var med ei jeg brydde meg om enn en tilfeldig dame på byen som jeg ikke bryr meg noenting om.

 

Du har etter min mening mer ut av å vente til du finner den rett for deg. Sikkert ikke unormalt å føle seg desperat eller deppa i din situasjon, spesielt når samfunnet er blitt så "sexualisert" og man for høre konstant i media om hvordan man skal sjekke opp kvinnfolk og nærmest får det tredd ned over ørene hvordan antall sexpartnere bestemmer din sosiale status og rolle i samfunnet. Akkurat det greiene der har gått en smule for langt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Det du beskriver er normalt og jeg kjenner meg igjen.

 

Min erfaring er at det skjer veldig lite med kvinner om du ikke tar initiativ selv, så problemet ligger nok der.

 

Når prøvde du deg selv sist på en kvinne? Når gikk du sist inn for å bli kjent med en kvinne? Når spurte du sist etter nummeret hennes? Når spurte du sist om hun har lyst å treffes for en drink?

 

Jeg tipper svaret er aldri og der har du svaret ditt på din manglende erfaring med det motsatte kjønn.

 

Jeg var selv 18 år når jeg skjønte at noe måtte gjøres. Tok initiativ til å snakke med en ny jente på en fest som var supersøt. Spurte etter nummeret hennes i løpet av kvelden. RINGTE henne og spurte om hun ville komme på besøk til meg og se en film. Hun var 16, så jeg hentet henne med bil. Jeg var så forelsket. Drømmedame. 

 

Endte opp i den berømte friend zone, men jeg var på rett vei. Jeg var tøff nok til å spørre henne på date, men var fortsatt forholdsvis puslete og usikker. 

 

Spørsmål 3: Vil det være feil å spørre direkte om en du kan være interessert i om den har kjæreste,eller om dere skal møtes etter kort samtale? Orker ikke drive å gå rundt grøten lenger,har gjort det hele livet så vil bare få et kjapt ja eller nei and just move on



Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

 

Det er aldri feil å spørre direkte. Tvert i mot er det ganske bra. Du trenger dog ikke spørre om hun har kjæreste. Bare anta at hun er ledig. Om hun har kjæreste kan hun få fortelle deg det selv.

 

Jeg liker av og til å innlede utspørringen med et kompliment. For eksempel: "Du er veldig søt og sjarmerende. Har du lyst å treffes for en drink i løpet av uka?"

 

Eventuelt: "Vi burde fortsette denne hyggelige samtalen senere. Har du lyst å treffes i løpet av uka?"

 

Det viktigste er uansett at du gjør NOE og gjør et fremstøt. :) 

 

Lenke til kommentar

Føler meg uattraktiv osv, tror ikke kvinner noen gang har vært tiltrukket til meg noen gang og det er frustrerende. Men man får ikke gjort så mye,vil gjøre en drastisk endring fordi dette begynner å bli deprimerende

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

Den gode nyheten er at kvinner er mindre opptatt av utseendet enn du tror. Og det er enda flere gode nyheter, for eksempel at du kan bli mer attraktiv. Lær deg hva kvinner responderer på. Prøv også å jobbe med deg selv - hvordan du kler deg og ter deg.

 

Husk forresten på å unngå den store feilen: Å opphøye kvinner og tilbe dem. De er bare vanlige mennesker. Du skal ikke nedverdige deg selv for å ha kvinnelig kontakt. Du er ikke den som alltid skal overbevise om at hun skal "holde ut" med deg. Du er din egen person og du må stå for det du er og det du mener. Du skal ikke stadig føye deg (eller underkaste deg) for å tilfredsstille en kvinne. En konsekvens av å unngå denne feilen er at du unngår å bli tøffel. Tøfler er kjedelige.

 

Men det betyr ikke at du skal være en total drittsekk. Du skal ha respekt for kvinner og behandle dem som selvstendige personer i like stor grad som du er din egen person.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

 

Hvor i Oslo er det utesteder eller kafeer der studenter kan være? Studerer i Hønefoss men bor i Oslo

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

 

Da jeg var 22 år, til dels student og bodde i Oslo (i fjor) var jeg glad i Crowbar, Luna Park, Kulturhuset og kjelleren på SV-fakultetet på UiO.

 

Så hvis jeg drar på Luna Park eller Crowbar på en fredag eller lørdagskveld så er det mulig å møte på kvinner? Hakke so mange buddies,så vil det være greit å dra alene?

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

Lenke til kommentar

Du kan finne kvinner der og mange andre steder. Men det er ikke sikkert det er så trivelig å være der alene da de aller fleste andre er sammen med noen. Og hvis ikke du er en utadvendt person som har lett for å få oppmerksomheten til og prate med fremmede mennesker, kan det være vanskelig å få kontakt med noen. (Pene) jenter trenger ikke å anstrenge seg for å få oppmerksomhet, så du kan ikke regne med at de på eget initativ kommer og setter seg ned sammen med en fyr som er alene.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Du kan finne kvinner der og mange andre steder. Men det er ikke sikkert det er så trivelig å være der alene da de aller fleste andre er sammen med noen. Og hvis ikke du er en utadvendt person som har lett for å få oppmerksomheten til og prate med fremmede mennesker, kan det være vanskelig å få kontakt med noen. (Pene) jenter trenger ikke å anstrenge seg for å få oppmerksomhet, så du kan ikke regne med at de på eget initativ kommer og setter seg ned sammen med en fyr som er alene.

Høres realistisk ut. Har du prøvd å være ute på byen alene,eller er det som alle sier "taper"?

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke, hvis ikke jeg har sittet alene og ventet på noen som er på vei. Ellers er det jo enkelte som er ute på byen alene og jeg vil ikke kategorisere dem som tapere. Som regel legger jeg nok ikke merke til dem en gang. Men det er nok ikke den beste måten å komme i kontakt med jenter eller folk generelt på, i hvert fall ikke for noe mer enn småprat til de blir lei og går videre. Det er ikke noe lettere å få jentenes oppmerksomhet på byen enn for eksempel i forelesning på skolen.

 

Du får nok mer igjen for å begynne med de vennene du har og se om du kan bli kjent med andre gjennom dem eller få dem med ut på byen. Du kan også engasjere deg i studentaktiviteter.

Lenke til kommentar

 

Dette begynner å høre mer og mer håpløst ut,jeg har ingen jeg er med på fritiden. Det er problemet,og sipper like a bitch fordi jeg føler at jeg trakk det korte strået her i livet..........

 

Anonymous poster hash: 514a0...45d

 

 

Det er masse folk der ute som leter etter venner. De sitter bare og venter på DEG. :) Men du kommer ikke til dem fordi du bare sitter inne og ikke er der de er.. :( 

 

Anonymous poster hash: de8fa...914

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...