kenny28 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Har greid å knuse skjermen til min Xperia Z3 (sort). Jeg tenker å prøve å skifte skjerm selv. Kan noen gi meg en link til en skjerm fra ebay( billigst mulig og fraktfritt) ? Kom gjerne med gode YouTube linker og. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Billigst mulig gir billigst kvalitet. Har selv kjøpt og byttet flere ganger til Iphone via ebay. De billigste knuses lett, og tåler mye mindre enn de originale. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Har bestilt disse selv Er ikke like sterk som original display så anbefaler å kjøpe beskyttelse i tillegg. Har brukt denne guiden. Edit: Varmepistol må brukes på kantene for å løsne limet, bortsett fra det er det en enkel sak å demontere telefonen. Husk riktignok på at du må ha lim/tape til å feste bakside og skjerm med, og at den sannsynligvis ikke er vanntett etterpå. Endret 19. oktober 2016 av Ooinaru 1 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 Takk for svar. Kommer den under toll og moms grensen? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Takk for svar. Kommer den under toll og moms grensen? Ja, har kommet på mellom 250 og 300 de jeg har kjøpt så er under grensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå