Lorentzt Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Når jeg spiller everquest med 2 vinduer vil den ha rundt 720mb ram. Og antar at andre spill faktisk gjerne svelger unna mer. 1024 er derfor en fordel, men helt klart ikke en nødvendighet. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja men Earth657 så holder 768MB med RAM. Men for oss som har dual channel DDR hovedkort, så må vi da ha enten ha 2 x 256MB eller 2 x 512MB. I mitt tilfelle velger jeg da 1GB RAM. Hadde jeg hatt ett hovedkort som er singel channel, så hadde jeg fint klart meg med 768MB. Men 512MB er litt lite i dag...256MB for lite for å være nøyaktig er det noen hovedkort som KREVER at du kjører minne i dual channel? Lenke til kommentar
andnet Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 er det ikke sånn at ddr2 kommer om ikke så alt for lenge? da lønner det seg kanskje å vente litt med all rammen, og holde seg til 512 så lenge..? bare en tanke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå