ATWindsor Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Er det som regel det? Hadde vært interessant å se data på, mitt inntrykk er at mengder av forsinkede spill har masse bugs ved release. Det virker heller ikke til å være tilfelle i andre typer prosjekt, jo mer forsinkelse jo bedre resultat. AtW De at ting blir forsinket ofte et tegn på ganske streng deadline som tyder på at de sikkert har hatt dårlig tid tidligere også, ikke bare rett før lansering. Star Wars Battlefront er jo get knakende godt eksempel på et spill som ble rushet for å treffe Star Wars premieren på kino og derfor hadde utrolig lite content. Ellers så kan det være store uforutsette problemer som skaper forsinkelser, og der vet man jo aldri om de får fikset alt i tide. Jeg tror en utsettelse for RDR2 er helt greit. Det blir nok et mye bedre spill/mer ferdig produkt til våren 2018 enn det hadde vært til høsten 2017. De gjorde en del gode ting med GTA:V, men PC-versjonen og GTA:Online tok alt for lang tid å få på plass. Ja, og er det bra at de har hatt dårlig tid tidligere også? Det er jo som regel et symptom på problemer i utviklingen skulle man tro? Det finnes jo masse eksempler på utsatte spill med dårlig content eller mye bugs. AtW Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Ja, og er det bra at de har hatt dårlig tid tidligere også? Det er jo som regel et symptom på problemer i utviklingen skulle man tro? Det finnes jo masse eksempler på utsatte spill med dårlig content eller mye bugs. AtW Det med streng deadline var et poeng mot utsettelser. Jeg er i grunn enig med deg, selv om jeg i tilfellet med RDR2 tar det knusende med ro. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Er det som regel det? Hadde vært interessant å se data på, mitt inntrykk er at mengder av forsinkede spill har masse bugs ved release. Det virker heller ikke til å være tilfelle i andre typer prosjekt, jo mer forsinkelse jo bedre resultat. AtW De at ting blir forsinket ofte et tegn på ganske streng deadline som tyder på at de sikkert har hatt dårlig tid tidligere også, ikke bare rett før lansering. Star Wars Battlefront er jo get knakende godt eksempel på et spill som ble rushet for å treffe Star Wars premieren på kino og derfor hadde utrolig lite content. Ellers så kan det være store uforutsette problemer som skaper forsinkelser, og der vet man jo aldri om de får fikset alt i tide. Jeg tror en utsettelse for RDR2 er helt greit. Det blir nok et mye bedre spill/mer ferdig produkt til våren 2018 enn det hadde vært til høsten 2017. De gjorde en del gode ting med GTA:V, men PC-versjonen og GTA:Online tok alt for lang tid å få på plass. Ja, og er det bra at de har hatt dårlig tid tidligere også? Det er jo som regel et symptom på problemer i utviklingen skulle man tro? Det finnes jo masse eksempler på utsatte spill med dårlig content eller mye bugs. AtW La oss fokusere på Rockstar i dette tilfellet da. De utsetter alle spillene sine, og det er vanskelig å argumentere mot at de fleste Rockstar-spillene er av høy kvalitet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Er det som regel det? Hadde vært interessant å se data på, mitt inntrykk er at mengder av forsinkede spill har masse bugs ved release. Det virker heller ikke til å være tilfelle i andre typer prosjekt, jo mer forsinkelse jo bedre resultat. AtW De at ting blir forsinket ofte et tegn på ganske streng deadline som tyder på at de sikkert har hatt dårlig tid tidligere også, ikke bare rett før lansering. Star Wars Battlefront er jo get knakende godt eksempel på et spill som ble rushet for å treffe Star Wars premieren på kino og derfor hadde utrolig lite content. Ellers så kan det være store uforutsette problemer som skaper forsinkelser, og der vet man jo aldri om de får fikset alt i tide. Jeg tror en utsettelse for RDR2 er helt greit. Det blir nok et mye bedre spill/mer ferdig produkt til våren 2018 enn det hadde vært til høsten 2017. De gjorde en del gode ting med GTA:V, men PC-versjonen og GTA:Online tok alt for lang tid å få på plass. Ja, og er det bra at de har hatt dårlig tid tidligere også? Det er jo som regel et symptom på problemer i utviklingen skulle man tro? Det finnes jo masse eksempler på utsatte spill med dårlig content eller mye bugs. AtW La oss fokusere på Rockstar i dette tilfellet da. De utsetter alle spillene sine, og det er vanskelig å argumentere mot at de fleste Rockstar-spillene er av høy kvalitet. Diskusjonen så langt har vært generell. Men la oss ta kun rockstar da. Der har vi ikke noe data, om alle spill er forsinket aner vi ikke om det er et godt tegn eller ikke med forsinkelse. Da er det et godt tegn på samme måte som "de slipper en trailer, det er et godt tegn". AtW Endret 30. mai 2017 av ATWindsor Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Er det som regel det? Hadde vært interessant å se data på, mitt inntrykk er at mengder av forsinkede spill har masse bugs ved release. Det virker heller ikke til å være tilfelle i andre typer prosjekt, jo mer forsinkelse jo bedre resultat. AtW De at ting blir forsinket ofte et tegn på ganske streng deadline som tyder på at de sikkert har hatt dårlig tid tidligere også, ikke bare rett før lansering. Star Wars Battlefront er jo get knakende godt eksempel på et spill som ble rushet for å treffe Star Wars premieren på kino og derfor hadde utrolig lite content. Ellers så kan det være store uforutsette problemer som skaper forsinkelser, og der vet man jo aldri om de får fikset alt i tide. Jeg tror en utsettelse for RDR2 er helt greit. Det blir nok et mye bedre spill/mer ferdig produkt til våren 2018 enn det hadde vært til høsten 2017. De gjorde en del gode ting med GTA:V, men PC-versjonen og GTA:Online tok alt for lang tid å få på plass. Ja, og er det bra at de har hatt dårlig tid tidligere også? Det er jo som regel et symptom på problemer i utviklingen skulle man tro? Det finnes jo masse eksempler på utsatte spill med dårlig content eller mye bugs. AtW La oss fokusere på Rockstar i dette tilfellet da. De utsetter alle spillene sine, og det er vanskelig å argumentere mot at de fleste Rockstar-spillene er av høy kvalitet. Diskusjonen så langt har vært generell. Men la oss ta kun rockstar da. Der har vi ikke noe data, om alle spill er forsinket aner vi ikke om det er et godt tegn eller ikke med forsinkelse. Da er det et godt tegn på samme måte som "de slipper en trailer, det er et godt tegn". AtW What... Er det ikke et godt tegn å få spill av skyhøy kvalitet med lite feil og bugs? For meg virker det som korrelasjonen er ganske sterk med at de tar seg den tiden de trenger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvorfor er det ikke et godt tegn at de slipper en trailer? Det etterfølges jo av spill av høy kvalitet? AtW Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hvorfor er det ikke et godt tegn at de slipper en trailer? Det etterfølges jo av spill av høy kvalitet? AtW Den tror jeg du må reformulere. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hvorfor er det ikke et godt tegn at de slipper en trailer? Det etterfølges jo av spill av høy kvalitet? AtW Den tror jeg du må reformulere. Bytt ut [de slipper en trailer] med [de utsetter spillet]. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå