Arodem Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Oppfølgeren slippes høsten 2017.Rockstar bekrefter Red Dead Redemption 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tønne Skrevet 18. oktober 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. oktober 2016 Ingen PC utgave med det første ser det ut som. Skuffende. 18 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kjedelig tittel, men sett bort ifra det gleder jeg meg utrolig mye. Endelig en oppfølger til ett av de beste spillene jeg noensinne har spilt. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Litt for tidlig å begynne og glede seg, men etter at Mafia 3 ikke levde opp til forventningene så trenger vi virkelig et open world-spill som tar sjangeren et skritt videre. Jeg tenker dette er den beste kandidaten så langt. 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Endelig! Håper "Verdens Beste Spill" følger opp. Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Dem skal vel gjøre som på GTA V slippe ut til konsoll benekte at d kjem te pc vente et år så slippe det på pc for å melke folk mest mulig med å først kjøpe til konsoll så kjøpe til pc 2 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Dette var grunnen til at jeg kjøpte Xbox One! 1 Lenke til kommentar
Frangus Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg håper den sier noe om PC. I det minste at det kommer til pc en gang i framtiden. Har ikke lyst til å kjøpe en konsoll bare for RDR2 uansett hvor mye jeg elsker RDR. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Helt konge!!! Gleder meg villt Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 No PC - No Go. Har ikke R* lært enda? Vel, their loss. 2 Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 No PC - No Go. Har ikke R* lært enda? Vel, their loss. Lært hva? At GTAV slo alle salgs rekorder? Konsoller er det største markedet så de taper ikke mye, og jeg er også 100% sikker på at det vill komme til PC en stund etter. Forhåpentligvis ikke 2 år som med GTAV men mer slik som MP3 som kom ut 2-3 måneder etter. 5 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Skal ha meg PS4 til FFVII-remaken uansett, og dette gir meg bare enda en grunn til å kjøpe konsoll et stykke frem i tiden Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Red Dead Revolver -> Red Dead Redemption -> Red Dead Redemption 2. Dei kunne ha gjort ein liten innsats med tittelen, tykkjer eg. 4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Er det høst 2017 snart? Rockstar har levert flere av de beste spillopplevelsene for meg, og jeg er ganske sikker på at RDR2 kommer til å levere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 No PC - No Go. Har ikke R* lært enda? Vel, their loss. Lært hva? At GTAV slo alle salgs rekorder? Konsoller er det største markedet så de taper ikke mye, og jeg er også 100% sikker på at det vill komme til PC en stund etter. Forhåpentligvis ikke 2 år som med GTAV men mer slik som MP3 som kom ut 2-3 måneder etter. "Konsoller" er vel for det første mer enn ett marked, og heller ikke større enn PCer. For min del så blir det ihvertfall ikke noe kjøp før det kommer til PC, og det er også dårlig nytt at de skal fokusere på multiplayer. AtW 6 Lenke til kommentar
Bikkja2 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Håper virkelig ikke de fu.... opp dette med å satse alt på online delen! 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ingen PC, ingen kjøp. Fins flust av andre hode titler jeg kan kose meg med til det kommer ut i 2019. 4 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 No PC - No Go. Har ikke R* lært enda? Vel, their loss. Lært hva? At GTAV slo alle salgs rekorder? Konsoller er det største markedet så de taper ikke mye, og jeg er også 100% sikker på at det vill komme til PC en stund etter. Forhåpentligvis ikke 2 år som med GTAV men mer slik som MP3 som kom ut 2-3 måneder etter. "Konsoller" er vel for det første mer enn ett marked, og heller ikke større enn PCer. For min del så blir det ihvertfall ikke noe kjøp før det kommer til PC, og det er også dårlig nytt at de skal fokusere på multiplayer. AtW Tja kommer vel ann på hva man definerer som pc markedet det. Drar man med alt så er det nok et større marked på pc, men så er det jo det at de aller fleste med pc har en laptop som muligens ikke kan kjøre spillet. På ps3 har g.eks Gta5 solgt nærmere 30 milioner kopier. Pc er neppe i nærheten og kommer nok aldri i nærheten heller med årene. Pc virker også å stå for veldige lite av markedet og ser ut til å være dreid mer mot esport for tiden. Mye av det som blir solgt blir også solgt for veldig billig på steam sale eller tilsvarende. Kan ikke huske sist jeg kjøpte et fullpris spill til PCen min . Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Meget mulig det blir en PS4 Pro eller Xbox Scorpio på meg neste høst. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Håper virkelig ikke de fu.... opp dette med å satse alt på online delen! De gjorde jo ikke det med online delen i RDR, så hvorfor skal de det denne gangen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå