Arodem Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 TV-giganten inngår samarbeid med Telenorligaen om mediedekning.E-SPORT: TV2 skal sende kamper fra Telenorligaen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Snip, Så ikke at det var gratis. Håper de har bedre framerates/kvalitet enn de har på sport premium Endret 18. oktober 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
DogSledder Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 SUMO? Det er jo en møkkatjeneste. Dyrt er det og.. Står i artikkelen at man ikke må betale for å se aka det er gratis! ^_^ 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Dritbra! Hadde vært konge om de kunne snike inn noen csgo majors i sendeskjemaet sitt og Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Sumo suger big time (tonnevis med reklame og dritt) men bedre en ingenting best hadde vøri på NRK men det er vel for mye å forlange! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Sumo suger big time (tonnevis med reklame og dritt) men bedre en ingenting best hadde vøri på NRK men det er vel for mye å forlange! Liker ingen av spillene alikevel så det kan sendes på uruguaisk tv for min del Lenke til kommentar
Rubymon Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Dette er kjempebra! Vil bare legge til da at når man skal vise sendingene på Simon så burde dere ha en regel om at alt av skins er avslått for å ikke forvirre nye viewers ? Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kule greier, men vet vi noe om hvem som skal kommentere herligheten? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kule greier, men vet vi noe om hvem som skal kommentere herligheten? Counter-Strike: GO: Eskil «Fearsome» Uggen og Simen «warclOwn» Aas Henriksen League of Legends: Eskil «Fearsome» Uggen og Julian «DogSledder» Nash Overwatch: Christian «hansmeNt» Hansen og Jonas «AverageJonas» Nyløy Navarsete Lenke til kommentar
Grawwler Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Gleder meg til å se utfallet av dette! Det er kjempegøy at flere aktører snur seg mot Esporten. 1 Lenke til kommentar
Mojo Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ingen hearthstone? nvm leste hva som stod om hs mb Lenke til kommentar
NjordNOR Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 "Begrunnelsen da var lave seertall og høye kostnader." Ingen ting kommer til å forandre seg, tro meg. Jeg gir det ett par mnd, før de også forstår at det er 0 mulighet og penger i e-sport i Norge.. sorry, sånn er det bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) "Begrunnelsen da var lave seertall og høye kostnader." Ingen ting kommer til å forandre seg, tro meg. Jeg gir det ett par mnd, før de også forstår at det er 0 mulighet og penger i e-sport i Norge.. sorry, sånn er det bare Publikummet er der, spørsmålet er mer om de greier å fange interessen deres til å se disse turneringene når det er så ufattelig mange turneringer å se på. Endret 18. oktober 2016 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
maurdue Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ut sesongen og forsette neste sesong? Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Null chat på TV2 Sumo, blir fort veldig kjedelig. Endret 18. oktober 2016 av TB-Iceman 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Null chat på TV2 Sumo, blir fort veldig kjedelig. Vi ønsker chat, og Sumo har hatt chat før. 1 Lenke til kommentar
Znippie Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 får bare beskjed om å velge abbonement jeg. ikke særlig gratis da, eller gjør jeg noe feil= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå