Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Til info. Jeg legger ved lenk til sida deres. https://www.get.no/v3/mobil/mobilpriser Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) De legger seg på det dyreste laget ja. men ikke unormalt for get dette. https://www.get.no/v3/mobil/hastighet-og-dekning Hos Get er du sikret god hastighet på mobildata. Alle våre abonnementer gir deg opptil 20Mbit/s hastighet, mer enn nok til å se film i Ultra HD (4K) i perfekt kvalitet på mobilen. Jaha, 20Mbit for 4k sendinger? Raskt kontroll på det, 4k fra youtube starter på 30mbit jeg har vært borti noen 4k filmer med bitrate på langt over 100mbit Endret 19. oktober 2016 av -Night- Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg tror GET legger seg på en veldig snever nisje her. De kundene som GET søker er dem som vil ha absolutt alt på en faktura, fordi dem suger på nettbank og ikke har skjønt poenget med avtalegiro og efaktura. Merk at det er et fåtall i dag som vet at man kan inngå både avtalegiro OG efaktura avtale i nettbanken, for da blir summen automagisk trukket, men man får en fakturakopi der man ser spesifikasjonene, hos de selskapene som tilbyr begge avtaler da vel og merke.. For oss som har TV og/eller internett hos andre selskaper vil ikke mobiltjenestene hos GET lønne seg overhodet. 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 For oss som har TV og/eller internett hos andre selskaper vil ikke mobiltjenestene hos GET lønne seg overhodet. Siden jeg har TV og internett fra GET så blir dette aktuelt for min del. 12GB for 369,- vel vel en ganske god deal. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Det er en ok deal, men ikke en kjempebra deal. Jeg har nå f.eks hello 10 GB til 294,-/mnd. Og det er et helt vanlig abonnement uten rabatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå