archongamer Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Da blir det Froome som vinner, med Uran på andre i årets tour om ikke noe uhell rammer de. Ja, hva om Froome punkterer på den siste tempoen f.eks? Eller er det sånt som aldri skjer? Det kan skje. Eller at f.eks kjedet hopper av. Ingenting er gitt før alle er i mål, men det skal på en så kort tempo mye til for at det skjer. Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Hørte at på de 11 tempoetappene Froome og Uran har begge deltatt i, har Froome "bare" vært bedre enn Uran i 6 av de. Så her kan alt skje. Bardet tror jeg bare skal fokusere på å holde podieplassen ute av syne for mikel landa. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Hørte at på de 11 tempoetappene Froome og Uran har begge deltatt i, har Froome "bare" vært bedre enn Uran i 6 av de. Så her kan alt skje. Bardet tror jeg bare skal fokusere på å holde podieplassen ute av syne for mikel landa. Siden 2010 har de kjørt 14 tempoer mot hverandre. Froome har vunnet 8, Uran 5 og en uavgjort. Tre av Urans seiere kom på prologer, og to av de kom før Vueltaen i 2011 som var da Froome slo i gjennom blant proffsyklistene. Sist gang Uran vant en tempo over Froome var i Tour de Romandie i 2015. På Uran sine seiere over Froome har Uran slått Froome med 1,78 sekunder pr km i gjennomsnitt. I Froome sine seiere har han slått Uran med 2,78 sekunder pr km i gjennomsnitt. Alt kan skje, men veldig sannsynlig er det ikke om ingen uhell skjer. Endret 21. juli 2017 av archongamer Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Jeg trur det er lite sannsynlig at Uran tar igjen Froome på tempoen. Jeg håper heller ikke at kjedet hopper av, eller andre ting skjer. Det beste jeg kan tenke meg er om Froome skulle tapt på grunn av at han blir frakjørt rett og slett. Dagens etappe er den lengste i år, og den er småkupert. Kommer spurtlagene til å klare å ha kontroll her? Eddy må se an hvem som går i brudd, og hvor mange. Det blir nok ikke en lett etappe som man bare kan ta hjem seieren på, som om noen etappe skulle vært lett. Jeg tror og håper på Norsk seier i dag, men det er mange andre sultne spurtere. Tipper Greipel er ekstra gira nå, og kanskje han har stått opp fra de døde. Den siste 1 km er helt flat. Hvem skal vi si er best av de som er igjen til en helt flat spurt? Endret 21. juli 2017 av hfthomas Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Vanlig etappe i dag og tempo i morgen? Derp.. god morgen -.- Endret 21. juli 2017 av Hotel Papa Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Fortsatt spennende etapper igjen! Må nyte de siste dagene nå. Plutselig er det over, og hva f. skal jeg gjøre da? TDF Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Fortsatt spennende etapper igjen! Må nyte de siste dagene nå. Plutselig er det over, og hva f. skal jeg gjøre da? TDF Ikke altfor lenge til Vueltaen Endret 21. juli 2017 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Det er jo så mange sputtere ute nå at antall lag som kan eller vil kjøre inn brudd er redusert en del vel? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Fortsatt spennende etapper igjen! Må nyte de siste dagene nå. Plutselig er det over, og hva f. skal jeg gjøre da? TDF Ikke altfor lenge til Vueltaen Og så er det VM i Norge da! Flere som skal til Bergen? Det er jo så mange sputtere ute nå at antall lag som kan eller vil kjøre inn brudd er redusert en del vel? Lotto, Katusha, DD og eventuelt Sunweb. Usikker på om Sunweb kommer til å kjøre nå, eller om de bare ser det an. Men, de andre lagene må benytte muligheten i dag. Enten ved å gå i brudd, så de andre må jobbe, eller taue inn bruddet. Vi får se... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Hvor mye tror Katusha på Kristoff nå da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Sånn ca. 0 hvis man skal bedømme etter intervjuene med sportssjefen deres den siste halvannen uken ? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2017 Kan nok hende Katusha sender ut utbrytere. De har ikke så mange andre sjanser enn å satse på Kristoff eller bruddseier. Tony Martin er jo helt død og, så spørs om han tar det i morgen. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Fortsatt spennende etapper igjen! Må nyte de siste dagene nå. Plutselig er det over, og hva f. skal jeg gjøre da? TDF Ikke altfor lenge til Vueltaen Og så er det VM i Norge da! Flere som skal til Bergen? Jeg studerer i Bergen så jeg kommer nok til å se så mye som mulig Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Da var edvald med i det som ser ut som et sterkt brudd. De har per nå 7 min og 15 sekunder, og mange av lagene har ryttere der. Går dette inn? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Det hadde vært så syykt fortjent om han vant dagens etappe. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Huff, i dag mister jeg neglene Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Skys sportsdirektør har uttalt at de vil at bruddet skal gå inn, slik at de slipper en kaotisk spurt der ting kan gå galt. Det lover godt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Får bare håpe at Edvald klarer å gå med rett rykk om (når) det kommer noen km før mål. Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 Får bare håpe at Edvald klarer å gå med rett rykk om (når) det kommer noen km før mål.Og så må han henge med over den siste 3. Kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå